Windoge Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) På grunn av påske, oppdatering av system, uflaks og fått 2 deffekte brikker av komplett.no så har jeg måtte ventet LENGE på den 512MB brikken jeg bestille fra komplett.no. Dette kaller jeg eksempel på GOD service ovenfor kundene som jeg mottok som PM i dag: Hei, er endelig tilbake fra utlandet og skal garantere deg en løsning på saken din i morgen. Er det ok for deg dersom du mottar en 1024Mb-brikke som kompensasjon for unødvendig venting ? mvh Komplett.no PS. Noen ganger går det faktisk raskere å spørre oss enn på forumet når det er ting som angår oss Endret 19. april 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg visste det! komplett gjør alltid opp for seg! det er grunnen til at jeg alltid handler hos dem!! du vil kanskje edit'e bort varenr? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 ...virkelig flott av komplett! Lenke til kommentar
CD Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Flott at det ordnet seg for deg, jeg har dårlig erfaring med dem og vil ikke handle derfra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Pluss i boka for komplett! Lenke til kommentar
kjskjold Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Ikke alle har det like fint som deg. Jeg hadde en PC i bestilling hos Komplett en uke før de gjorde noe med WEB'en. Den skulle opprinnelig ha 3-4 dagers leveringstid. Uka etter WEB oppdateringen kunne de fremdeles ikke si når de hadde mulighet for å levere PCen, til tross for at bygging og installasjon av programvare blir foretatt av et eksternt firma. Så, ikke bare god service tross problemer. Men det er slik hos alle.... Men jeg kan også referere til andre anledninger der Komplett har ytt veldig god service, under normal drift. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Dette var jo meget bra av komplett, har også opplevd god service via mail og telefon, men neppe en kompensasjon. Men for all del; thumbs up for komplett. Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hei Hyggelig å se noen positive tilbakemeldinger på webshoperfaringer istede for bare utdeling av pepper! Vitner vel også om trådstarterens modenhet Det er vel ikke ofte noen får positive tilbakemeldinger på trykk,, de blir som regelt glemt.. Har handlet hos Komplett tidligere, og har gode erfaringer med de. Seriøs bedrift. Men alle har sine egne erfaringer, på godt og vondt, det må man huske. Mener bare at deler man ut ris må man og dele ut ros... Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Sinnsykt bra service av komplett Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Jepp, god den der , men min er bedre for jeg fikk en 250 gb sata helt gratis Lenke til kommentar
Locomotiv Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 jeg er enig med Thomas, dette virker veldig lovende, jeg ble litt sur pga dårlig kundeservice for noen dager tilbake, men dette synes jeg er en meget god kundebehandling Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Jepp, god den der , men min er bedre for jeg fikk en 250 gb sata helt gratis Hva? Hvorfor det? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Fordi jeg spurte om å få en. Det er service det Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Fordi jeg spurte om å få en. Det er service det Hehe. Smart guy Lenke til kommentar
simes Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Fordi jeg spurte om å få en. Det er service det Tåpelig kaller jeg det. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Fordi jeg spurte om å få en. Det er service det Tåpelig kaller jeg det. Hva er så tåpelig med det??? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Nå er det greit at de har hatt en del problemer etter omleggingen. Men det er jo denne type service som gjør at man kommer tilbake som kunde... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Fordi jeg spurte om å få en. Det er service det Right. Oversatt: Du prutet til deg en ekstra HD sammen med en hel haug med andre saker du kjøpte Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Fordi jeg spurte om å få en. Det er service det Right. Oversatt: Du prutet til deg en ekstra HD sammen med en hel haug med andre saker du kjøpte Niks, jeg spurte om de kunne gi meg den og jeg fikk den, kjøpte ikke en flis utenom . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå