Gå til innhold

Funker disse sammen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville ikke kjøpt "NoName" brikker hvis jeg var deg. Men uannsett så ville jeg anbefale deg å kjøpe 2 like brikker(2*256Mb eller 2*512Mb) siden det er ett dualchannel HK, da får du utnyttet 800Mhz(2*400Mhz) fsb slik at det matcher cpu'en.

Disse feks: Komplett.no

Mulig det finnes bedre priser, let litt rundt selv. Men du burde absolutt kjøpe 2 brikker.

Endret av Kukkikano
Lenke til kommentar

oj .edit ,så ikke at det hadde kommet en over meg med samme budskap

uansett synnes jeg du burde kjøpe kvalitets ram

da blir pcn mye mere stabil

men no name og TwinMOS kjenner jeg mange som får blue screen

pga dårlig ram .etter at de byttet til ocz og Corsair har ingen av dem hatt det problemet,,jeg skal også kjøpe en av de merkene nå

ocz ligger på ca 1350? for 512 mb 400 cl 2

det er dyrt men verdt det

det er Dual-channel på hovedkortet ditt,,hadde vert bra med 2 eller 4 ram brikker da isteden for 1 eller 3

2x 256 for eks

men da blir det fort dyrt ja

Endret av 1G FSB
Lenke til kommentar
men no name og TwinMOS kjenner jeg mange som får blue screen

pga dårlig ram .etter at de byttet til ocz og Corsair har ingen av dem hatt det problemet,,jeg skal også kjøpe en av de merkene nå

Det er stort sett AMD ststemer med VIA brikkesett som har problemer med TwinMOS ram. Jeg har aldri hatt problemer, og har heller aldri sett ett Intel system som har problemer med TwinMOS ram, og siden dette er det billigste utenom NoName så ville jeg gått for det.

https://prisguiden.no/produkt/9073

Disse kjører broren min i sin Shuttle, og siden det er dual pack så får du 2 brikker på 256 mb og kan kjøre brikkene i dual, så får du mye bedre minne båndbredde. Ellers passer allt sammen. Lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...