Master Casemod Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 har raidmax tower å katoder, men jeg er ikke helt fornøyd med velging av plasser til lysene:dontgetit: hvor børr jeg sette dem? Lenke til kommentar
stidz Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 prøv deg frem litt. det er det jeg har gjort. men er ikke helt fornøyd med hele plaseringa da. men endrer på dem sikkert hver gang jeg skrur av pc'en. men jeg har chieftec dragon da. Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Et langs kanten nede i bunn. Et som henger fast bak oppover veggen intill sidedøra, og likt på motsatt side, bare speilvendt. Altså oppe, og i fronten. Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 sett det et sted der du ikke ser rett på katoden... Lenke til kommentar
stidz Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 sett det et sted der du ikke ser rett på katoden... enig der. det som er værst er sånn skikklig sterk katode som lyser fra siden. det er veldig irriterende når du f.eks. spiller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå