DevN Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Er det mulig å avbryte bestillingen på mshop.no før telefonen er sendt? Jeg har nemlig funnet en annen forhandler hvor jeg kan få den billigere, kanskje minne inkludert. Har sett litt på sidene, men fant ikke noe. Dette mener jeg komplett.no (og andre) har. Noen som vet? Lenke til kommentar
pcpro Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 ta og ring de da vet u... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Har sendt de en e-post angående dette. Men det ingen som vet om det er MULIG å gjøre dette på siden? Det bør vel gå an i det hele tatt, f.eks. via e-post, hvis ikke på siden? Hvis det ikke er mulig på siden, er det en elendig forhandler. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Om denne butikken opererer med kundelogin o.l...så kan du jo logge deg inn på din profildine bestillinger eller lignende og se der. Men det ser nesten ut som om de ikke har denne funksjonen, dette er dårlig. Får bare ikke håpe de "glemmer" mailen din og sender pakken allikevel..slik at du må betale fram og tilbake frakt. Og en annen morsom ting fra retningslinjene deres: Returrett:For alle produkter gjelder 14 dager full returrett etter mottak av varen. Retur avtales med oss, og produktene returneres i original uåpnet emballasje. Fraktomkostninger dekkes av kunden såfremt ikke annet er avtalt. Varer som returneres mot postoppkrav eller etterkrav vil ikke bli hentet av oss. Lenger nede så siterer de angreretten o.l...men det er det de har øverst som virker som er deres praktiserende metode. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 (endret) De hadde ikke funksjonen på sidene, men heldigvis traff jeg en hyggelig person via e-post. EDIT: Vil føye til, for deg som sa at jeg skulle ringe de, kanskje du kan finne telefonnummeret? Tror ikke jeg skal prøve og handle der igjen, virket ikke helt seriøst. Endret 21. april 2004 av DevN Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Organisasjonsnummer: 879 614 252 Navn/Firma: M-SHOP NORGE AS Organisasjonsform: Aksjeselskap Forretningsadresse: Bygdøy Alle 7 0257 OSLO Kommune: OSLO Postadresse: Postboks 2609 solli 0203 OSLO E-postadresse: - Internettadresse: www.mshop.no Telefon: 22 56 27 77 Mobil: - Telefaks: 22 43 08 10 Registrert i Enhetsregisteret: 18.02.1998 Stiftelsesdato: 05.02.1998 Daglig leder/administrerende direktør: Jan Steinar Hansen Næringskode®: 22250 Annen grafisk produksjon Sektorkode: 710 Private foretak med begrenset ansvar (aksjeselskaper mv.) Også registrert i: Foretaksregisteret Lenke til kommentar
DevN Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Ok da, men har ikke noen hensikt nå. Alt jeg trenger er minne til telefonen. Får kjøpe det litt senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå