Artistic.Hipster Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Paris Hilton Britney Spears Teletubbies Håper dere liker de Endret 18. mai 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
sew Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Paris Hilton Britney Spears Teletubbies Håper dere liker de De to øverste er utrolig NICE!! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 De to øverste? Hva med teletubbiene Neida laget bare teletubbie themet pågrunn av at en på esato trengte et "barne tv" theme som ungen kunne leke med. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Nå var det på tide å poste et nytt theme, dette er et theme fra filmen Troja, Og det kan lastes ned her Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Har et par til Hitman Contracts (høyreklikk lagre mål som) Idol Sandra (høyreklikk lagre mål som) Endret 18. mai 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Er lysten på å kjøpe P900 bare pga av themes jeg nå pluss mye av det andre den byr på da :D Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Virker de på P800? nei, dessverre. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Fins det noen program jeg kan bruke for å gjøre de om, så de kan brukes på P800? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Får tlf min på fredag, da blir det idolsandra som theme Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Fins det noen program jeg kan bruke for å gjøre de om, så de kan brukes på P800? Nei, men det finnes et program som gjør at man kan ha andre themes på P800, næmlig magic themes, finnes ikke så veldig mange themes enda, men det kommer nok (du kan finne noen her, liker personlig dette best) BTW, takk for alle tilbakemeldingene Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) Kill Bill Volume 2 (høyreklikk lagre mål som) Inneholder flere bakrunner til "flip-closed" mode Oppdatert Paris Hilton theme, med screensaver og multiple "flip-closed" bakgrunner Endret 19. mai 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Idol-sandra= spar meg..! Er så forbanna lei av den lille 4 åringen som synger som en skadeskutt fugl etter en full natt.... Må innrømme at teletubbies themet var litt bra Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) Idol-sandra= spar meg..! Er så forbanna lei av den lille 4 åringen som synger som en skadeskutt fugl etter en full natt.... Må innrømme at teletubbies themet var litt bra Når det gjelder sandra så er det en gyllen regel som gjelder "se, men ikke høre" BTW, trodde alle norlendinger elsket Sandra jeg Iallefall alle på www.sandralynghaugen.net Ang. Teletubbie themet, det er jo et veldig flott theme, alt passer så fint, men personlig så foretrekker jeg Paris Hilton themet, det har et profft preg over seg. Endret 19. mai 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 Ok, her har dere et par ekstra Sandra bakgrunner Sandra bakgrunner Lenke til kommentar
Lockedup.net Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 er jo ikke mye til theme det der. Er jo bare bakgrunnsbilder,heh. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 er jo ikke mye til theme det der.Er jo bare bakgrunnsbilder,heh. Har du prøvd det? Jeg har forandret alt som er mulig å forandre på de fleste themene(de beste ekemplene er vel "kill bill" og "hitman" der er alt forandret) Alle ting som er mulig å forandre på er forandret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå