nydigital Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hei Jeg har problemer med å få overført data fra min d70 somjeg fikk i dag. Får ingen respons når jeg kopler kameraet til PCen. Noen som kan hjelpe??? Lenke til kommentar
kai_frode Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Se her..: http://nikoneurope-en.custhelp.com/cgi-bin...fcGFnZT0x&p_li= Lenke til kommentar
Nebu Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Jeg stussa over det der også, at default var satt på PTP. Er det noen fordeler ved å bruke denne opsjonen? Går det raskere? Jeg får brukt den i Photoshop Album og noen andre applikasjoner, men jeg vil ha fleksibiliteten på navngivning av innkomne filer som PS Album ikke har. Derfor endte jeg opp med å bruke Downloader Pro (kommer med BreezeBrowser), som er superfleksibel på dette, men kan kun forstå Mass Storage (egentlig laget for Canon kameraer, visstnok). Er det andre overføringsprogrammer som skjønner PTP og samtidig har nok fleksibilitet til å sette forskjellige EXIF elementer inn i filnavn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå