eiriksen Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Skal ha et lydkort siden jeg synes ikke min innebygde AC97-brikke holder mål. Da er det jo mest logisk å ha et nytt. Stillet et par krav. Må ha gameport, trenger den når jeg skal rippe LP'er Helst ikke no komplisert Godkjent kvalitet på lyden Maks 700kr Hvis det er no mer er det bare å spørre. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Vanelig Audigy eller Audigy 2 burde funke fett. Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Har selv Creative SB Audigy Ls, det funker bra! hører fin forskjell fra vanlige interne "lydkort".. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Vanelig Audigy eller Audigy 2 burde funke fett. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Har bestemt meg for et Creative SB Audigy 2, og i tillegg en ny PreAmp til LP-PC oversføringen. Takk for hjelpen dere tre Endret 19. april 2004 av eiriksen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå