the_fire Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 problemer med ringetone som mp3 Stod det i en post. Er det en feil eller er det bare meg. Tror heller at det skulle være "mp3 som ringetone"? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 HAHAHAHAAHAHHAHAHAH! ÅRETS POST! GULLKORN 2K! Seriøst, det der er kanskje det største makkverket av et gullkorn jeg har sett siden Karl Karlsen ble sparket fra Knestrømpkameratene i 8. divisjon en sommerdag i juli, 1987. Lenke til kommentar
PT Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Seriøst, det der er kanskje det største makkverket av et gullkorn jeg har sett siden Karl Karlsen ble sparket fra Knestrømpkameratene i 8. divisjon en sommerdag i juli, 1987. Letet lenge etter gullkornet, men her fant jeg det ^^ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 BWAHAHAHAHAH! Han skrev FEIL!!! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 På tide å få tilbake den ordningen med at man må sende forslag om gullkorn til moderatorer. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 NEI! Det slike gullkorn som holder forumet oppe! Engasjementet, gleden, de vannvittige vitsene, ja, det er det denne brukeren sikrer forumet. En lattermild hverdag. Hallo!? Han skrev feil! Hvor morsomt er ikke det? Lenke til kommentar
TDK Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Skrivefeil er noe av det morsomste som finnes! jeg kan le meg ighjel av de! Leif: selvfølgelig klarte jeg å skrive mrosomste! Endret 21. april 2004 av TDK Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Skrivefeil er noe av det morsomste som finnes!jeg kan le meg ighjel av de! Leif: selvfølgelig klarte jeg å skrive mrosomste! Føler du at du er den rette til å uttale deg om nettopp det emnet? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) haha, flere gullkorn i denna posten edit: gullkorn..ikke gullkort...gullkorn..ikke gullkort..gullkorn...ikke gullkort.. Endret 4. juni 2004 av Ingar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå