Gå til innhold

Erfaring med Nokia skjermer?

herpel

Anbefalte innlegg

Jeg har fått øynene på en 21" Nokia Multigraph 445Xi Plus til 1650,- Den klarer 1024*768 i 135Hz og 1600*1200 i 88Hz, mens oppløsningene er noe midt på treet så er det dot pitch'en som jeg fikk øynene opp for; den er 0,22!

Jeg har sett noen Nokia skjermer 'in action' og jeg synes de både er stilfulle og har et meget klart og fint bilde. Men jeg står mellom valget av en Eizo F77s og denne Nokiaen. Forskjellen mellom Eizo skjermen og Nokiaen er minimale med tanke på refresh-rates og oppløsninger, det er punktavstanden som er den store forskjellen.

Er det noen som bruker noen av disse skjermene og kan gi meg tilbakemelding?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde en Nokia 446PRO i 4 år, og da var den totalt moden for dynga. 100kr for den ville vært svindel :cry: Skjermbildet degraderte seg kraftig med en gang garantien var ute...

Var egentlig aldri superfornøyd med denne skjermen, utseendemessig og flatt bilde var helt topp (Trinitron rør). Men selve bildet fikk jeg aldri justert inn slik at det ble behagelig, hadde en tendens til å flyte litt mye sammen mellom sort og hvitt. Brukte den en tid med Matrox G400 kort også, så det har ikke noe med signalkvaliteten inn å gjøre. Den var inne til service en gang under garantitiden, men det ble ikke bedre.

Skal ikke skremme, jeg kan ha fått en mandags-skjerm med mandags-service i tillegg, har hørt om flere andre som er veldig fornøyd med de siste Nokia'ene.

Men siden dette tydelig er snakk om en brukt skjerm så ville jeg helst sett den før kjøp...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...