MrLee Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 omg, beste gamer.no artikkelen på lenge! Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 kanskje jeg skulle dumpe innom free record shop i morgen å handle noen spill da.. Artig artikkel ja.. likte den om westlife.. slik dere skrev den.. noe verre enn boy band spill må man lete lenge etter Brittneys Spears dance *ting*? Lenke til kommentar
cairn Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Brittneys Spears dance *ting*? Den har jeg faktisk spilt gjennom..... Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Brittneys Spears dance *ting*? Den har jeg faktisk spilt gjennom..... Jeg også Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Syke, syke mann. btw, fet artikkel Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Westlife eller ikke... Det som slår meg er hvor ufattelig mye bedre spillene har blitt. Men du verden som jeg savner de fine eskene som spillene lå i! Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Ikke lest artikkelen før nå, men må si det her var meget underholdende lesning!! Dro på smilebåndet opptil fler ganger under denne seansen. OG fikk lyst til å løpe på Free Record Shop for å handle inn litt søppel til neste helgs voerspill Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Genialt skrevet! Super artikkel! Jeg kan se for meg hvordan dere lo dere skakk på enkelte tilfeller! (blant annet når Tor Steinar alltid sa at det rette svaret var i midten, og alle de andre sa neei!) Holdt på å le meg skakk av alle de "deiskusjonene" dere hadde under spillinga! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg