cairn Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Ah, hva er vel en lørdagskveld uten gode venner, passelige mengder fastfood og en fin bunke potensielt grusomt dårlige titler? Les artikkelen her Lenke til kommentar
ttt Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 bra reportasje. frista litt den premien Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Dere er syyyyyyyyyyyyke Westlife av alle ting, lurer på om ikke det ble bøttet inn et par halvlitere før den turen, NOE annet enn Westlife må det da ha vært i den kurven.. Artig at dere tar dere tid til litt artigsaker også.. Ser for meg hver enkelt av dere når dere kommenterte spillene. Kent William: "Jeg håper det kommer en halvtime med noen aper som tilber en monolitt nå."Erling: "Noe sier meg at det ligger religiøse undertoner bak det eksploderende korset der." Mats: "Coveret finnes i flere farger! Dette må være det perfekte vorspiel-spill." Høres ut som et spill for meg Endret 19. april 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
TST Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Westlife av alle ting, lurer på om ikke det ble bøttet inn et par halvlitere før den turen, NOE annet enn Westlife må det da ha vært i den kurven.. Alkohol var ikke et tema overhodet, men rødbrus var. Det var naturligvis andre spill en Westlife i kurven, men ærlig talt: Går du ut av en spillbutikk uten Westlife-spillet til 20 kroner? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Nice artikkel dette her. Litt utenom det vanlige, og den var veldig underholdende Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Så du mener at rødbrus ikke er alkohol? (Da har du ikke sett virkningen det får på meg.. ) Tror jeg hadde latt den sjansen gli forbi.. Får sende inn et bilde på pjure fandenskap av noen mildt sagt dårlige kledde kjenninger av meg under en sketch og skrive mitt navn under.. Eller kanskje ikke.. Endret 19. april 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
tingen Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Vedder på at det var Mats som valgte Westlife Sitter du enda å spiller det? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg kjøper ofte gamle klassikere, men jeg klarer aldri å spille de, sitter bare å irriterer meg over den dårlige grafikken og lignende -_- Lenke til kommentar
cairn Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Vedder på at det var Mats som valgte Westlife Sitter du enda å spiller det? Jeg ville nok spilt det hele dagen hver dag om vi ikke loddet det ut... :ironi: Lenke til kommentar
nord Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Musikken er i hovedsak i det høyteknlogiske MIDI-formatet, med unntak av noen fantasifulle rave/trance/dance/techno/fag-beats Lenke til kommentar
audunr Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Moro. Minner meg om anmeldelsene mine for Games domain. MVH Audun Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) En av svært få ganger jeg har trukket på smilebåndet, ja, til og med brukt lattermusklene litt, når jeg har lest en artikkel. KONGE! Endret 19. april 2004 av RatmFan Lenke til kommentar
Togo Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Haha, stilig reportasje Synes dere burde gjøre dette oftere Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hehe:laugh: Må si meg enig med Bamsefar her; Stusser litt på at dere faktisk gikk ut av en butikk med Westlife i posen (Lurer på hva han/henne som stod i kassen tenkte jeg da han/henne solgte dere spillet ) Men ellers synes jeg at det var en gær arti repotasje... Stå på *Edit: Skriveleif? Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Hahahahahahaha!!! Så utrolig jævelig bra!!! Dette var skikkelig artig! MÅ dere lage mer av!! HAHAHHAHA men, føler en trang til å kle meg ut jeg nå.... vil vinne Gamer.no Westlife Fan-o-rama Jekyll & Hyde Fan Bundle Pack!!!!!! Endret 19. april 2004 av alfabanan Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hehe:laugh: Må si meg enig med Bamsefar her; Stusser litt på at dere faktisk gikk ut av en butikk med Westlife i posen Tror faktisk gutten bak disken stusset mer da vi plukket ut halvparten av spillene fra tilbudskurven for å også få oversikt over hva som befant seg på bunnen... Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 noen som har sendt inn bilder enda eller? synd jeg hverken har et blodtørstig kostyme eller noe som får meg til å se ut som om jeg kunne vært med i westlife Lenke til kommentar
Döden Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Hvem er hvem på bildene av dere ? Edit: Flott artikkel. Edit2: The devil is gone TST. Endret 20. april 2004 av Beistet Lenke til kommentar
nord Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 hehe, ufattelig bra at folk som daglig tester ut nye spill buser inn i 5 for 100 eska og plukker ut et mer eller mindre feminimt spill som westlife Lenke til kommentar
KAS Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Genial artikkel og artig vri på spill-journalistikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg