bOnecRusHer Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 En kamerat avmeg lasta ned en film (Texas Chainsaw Massacre 2003), så brente han den på CD. Men filmen tok ca. 716mb ellno slikt, så vi måtte kutte vekk resten, men når jeg da kom hjem og skulle jeg dra filmen over fra CD'en til harddisken, så funket den ikke ??? Hvorfor, det kan ikke være codec problemer. Når jeg prøver å spille den av med DivX så er det som om jeg ikke har åpnet noen fil Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Det er fordi ukomplette AVI-filer ikke kan spilles av helt uten videre pga noe indeks-greier. Du trenger ett program som virtualdub eller DivFix. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Du kan finne eit program kalt "AVI Preview" som kan kjøre ufullstendige AVI filer. Om det blir bra kvalitet veit eg derimot ikkje Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Kjøp filmen, så går det nok bedre. Lenke til kommentar
TonyMontana Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Kjøp filmen, så går det nok bedre. Det bruker å vere det smartaste ja... Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Bruk en spiller som heter VideoLAN, den bruker ikke codec, men den koder alt selv. Alt funker på den spilleren. Tilogmed .bin filer. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Prat om warez godtaes ikke. At du har fått en piratkopi av din venn kommer klart frem. Denne posten er også feilpostet. Caps lock i deler av overskriften. En ukes ferie og advarselsøkning. Endret 20. april 2004 av It's me Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg