AndersT2 Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg har en iPOD v3. men batteriet er fryktelig dårlig, så tanken går mot å kjøpe en annen type. Er det noen som kan hjelpe meg med å finne en. -Den burte helst ta normale batterier, altså AA typen, slik at jeg kan skifte de selv. -Den burte ha 20+GB med plass. -Ha enkel navigering og innlasting -De må ikke minst ha god lyd Noen tips? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Feilpostet. Flyttes til riktig kategori. Lenke til kommentar
ASW Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Tror ikke det er så mange som tar vanelige AA-batterier men creativ zen familien har utskift bart batteri(alle untatt orginalen, gjelder også usb2,0 verisjonen) Endret 19. april 2004 av ASW Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 www.nomadworld.com All info om spillerene til creative finner du her. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Vil anbefale creative zen 30GB som du kan se her Den fungerer veldig bra! og har 30 GB som gjør at du kan ha ganske mangen sanger inpå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå