Gå til innhold

Interressant Bush-bilde...

smeboe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem her inne skal være den første til å kaste steinen? Ikke én person i verden kan påta seg det vervet Bush har tatt på seg å gjøre alle til lags samtidig. Han er demokratisk (vel, vel) valgt, og da synes jeg vi får respektere det. Det er ikke sååå lenge til neste presidentvalg, og vi bor ikke engang i USA. Quit whining!

...og forresten: Michael Moore har laget mye spennende. Det er riktignok ikke så veldig nøkternt og overveiende det han lager, han er jo syrlig som en sitron, men bevares, han setter fingeren på ting mange andre ikke våger å ta opp. Det har jeg stor respekt for. Bare husk at en sak alltid har flere sider - UANSETT hvor godt den virker fremstilt.

Lenke til kommentar

fra dette øyeblikk er jeg fan av Michael Moore. hele det hvite hus er overfylt med tullinger, og de største bedriftene i usa(les: microsoft) focker bare opp alt...

men dette er bare min mening... la den bli tolket slik den blir tolket. jeg bryr meg ikke, for jeg vet godt selv hva jeg mener.

Lenke til kommentar
fra dette øyeblikk er jeg fan av Michael Moore. hele det hvite hus er overfylt med tullinger, og de største bedriftene i usa(les: microsoft) focker bare opp alt...

men dette er bare min mening... la den bli tolket slik den blir tolket. jeg bryr meg ikke, for jeg vet godt selv hva jeg mener.

OffT : Hva har Microsoft noe med dette å gjøre? Jeg hater arrogante 14 år gamle wannabe commies som prøver å være noe de ikke er og "blaim Canada" for alt.

Når vi først snakker om Microsoft så er de et gigantisk selskap fordi de fortjener det. Tenk på det de har vært med og startet (ikke kom med noe UNIX rauprat nå).

Enten er Microsoft jævlig smarte eller er resten av verden jævlig dumme.

Huff for #¤%(#/"¤ jeg blir så forbanna. :wallbash::realmad::wallbash:

OnT : Kjempebra bilde, synes det var bra og modig av Moore å lage dette. Har sansen for hans arbeid og har alltid hatt det.

Endret av VeXx
Lenke til kommentar

Jeg synes virkelig dette var frekt. Tenk på familiene til disse troopene. her har de ofret alt for sitt fedreland, også kommer Mikkel med slike uforskammenheter.

De ble ikke sendt ut forgjeves. Iraq er nå et fritt land. Mange av disse muslimene er kranglefanter. Det er leit, men det kan tross alt ikke Bush noe for. Vi skal gi the iraqis friheten tilbake. Før eller senere.

Lenke til kommentar

Bush bruker terrorangrepet 11/9 i reklamene sine, dette mener jeg er enda mer respektløst, for disse ofrene hadde ikke valgt å være der da. Soldatene og Bush var derimot klar over faren ved å sende soldater til Irak.

Lenke til kommentar
...disse troopene. her har de ofret alt for sitt fedreland...

Iraq er nå et fritt land. Mange av disse muslimene er kranglefanter. Det er leit, men det kan tross alt ikke Bush noe for. Vi skal gi the iraqis friheten tilbake.

LOL @ Wannabe amerikaner. Synd du er født i feil verdensdel, JoachimR.

**mer unødvendig fjernet**

Vexx: Tror ikke vi skal begynne å diskutere MS. Nevn én eneste applikasjon de er best i verden på! Leste senest i går en benchmark for SQL (databaser). Der var det vel fem stykker med, og på aller siste plass kom MS SQL 2000. På førsteplass kom MySQL (gratis) og Oracle. De hadde over dobbel så bra hastighet som MS sin.

Når det gjelder nettlesere, så trenger du ikke prøve en gang, for alle vet at IE er en av de dårligste nettlesere i verden. Prøv å motsi meg, vær så snill. Eller spør kanskje i webdesigndelen. Der skulle en tro at folk kunne nettlesere.

Media Player, for eksempel? Programvaren som ikke klarer å lese halvparten av de nyeste formatene på markedet en gang? Lastet ned mplayer (Linux) og jeg har fremdeles til gode å finne et format det ikke takler. Uten en eneste plug-in.

Media Player som lydavspiller blir jo lett overgått av XMMS og Winamp, og de som bruker MP fremfor Winamp vet nok ikke hva Winamp er.

OS: Windows vs. Linux... De fleste jeg vet om som har prøvd Linux en liten stund (over en uke) har aldri gått tilbake til Windows.

ASP vs. PHP: PHP er gratis. Har aldri prøvd ASP, men tviler på at det er verken raskere eller har flere funksjoner enn PHP.

WinZip: Pakker omtrent 50% så bra som tar.bz2. Er ikke sikker på om .zip er MS sitt, så stryk den hvis det ikke er det.

Kommer ikke på mer...

Jo:

MSN vs. aMSN: Finner ingen mangler. Et par ting er bedre. Auto-reply, kan velge å starte opp offline. Lagrer gamle avatarer til folk du har snakket med. (Ikke nødvendigvis bedre, men). Finere smileys. Pluss masse små funksjoner som bare MSN ikke har.

Er det da noe jeg har glemt? Officepakken? Koster 3-5000 kroner? OpenOffice.org er gratis. Minst like bra. Kommer ikke på noe mer.

Endret av Mr.Ueland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...