G2Petter Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hei. Jeg lurer på følgende: Om man har et bilde, er det mulig å på en enkel måte skrive en tekst som vil få fargene til dette bildet i et eget layer i photoshop. Banalt eksempel: Jeg har et helrødt bilde som jeg skriver en tekst over, gjør noen innstillinger, og plutselig er teksten helrød. (Jeg vet hvordan jeg får rød tekst, dette var bare et eksempel, jeg vil kunne gjøre det samme med bilder Håper noen skjønner jva jeg mener... .mvh, Petter Lenke til kommentar
F828 Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Ikke helt sikker på om det er dette du mener? F828 Lenke til kommentar
F828 Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Eller du mener kanskje gif og transparent? F828 Lenke til kommentar
F828 Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Du burde foresten bruke denne transparente avataren i stedet for den du har nå også. Ser litt mer ordentlilig ut... om du er opptatt av det da. F828 Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Jess, det var noe sånt jeg mener, men jeg fant ut en grei måte å gjøre det på selv... Aang. avataren: Det gamle forumet var så vidt jeg husker helt hvitt, og så har jeg bare glemt å ordne det Takk skal du ha... Endret 20. april 2004 av G2Petter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå