AK47 Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Jeg elsker online-spill. Er Renegade et godt kjøp? Kanskje noen kan overtale meg? Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 liker du cs med awp, awp, sniping og ra2/ta så er renegade spillet for deg. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 ikke kjøp Renegade hvis du liker bra single player! Den er bare så ufattelig gørr og irriterende! Jeg har kommet til et oppdrag der jeg skal beskytte en professor,men han er så jævlig dum at han løper midt mellom 10 fiender og står stille der helt til jeg har drept alle som er rundt han...dessuten så løper han fra meg og bare løper forbi kanoner og sånt,som jeg burde ødelegge før han kommer,men professorn har visst hastverk... men men..multiplay er litt bedre,men jeg vil heller anbefale Q3/RA3/CS online... så her har dere MIN mening!ikke verdens mening Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 singleplayern spilte jeg til jeg kom til demningen... da fikk jeg nok av det barnslige greiene. anbefales -10 år sier jeg. Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 3. april 2002 Forfatter Del Skrevet 3. april 2002 Skal hilse fra lommeboka mi og si takk Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Nå er jo multiplayer-delen grunn nok til å kjøpe spillet... Synes nå jeg... :smile: Multiplayer-delen er ikke så veldig gøy, men jeg skaffet meg spillet først og fremst på grunn av online-gaming-delen. Så får du sikkert lov til å joine den norske klanen vi har på gang.... :wink: Blir lommeboken din redd igjen nå? Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Jeg storkoser meg enda med MP delen av renegade, 2 uker etter at jeg kjøpte det. Så ja, elsker du multiplayer er renagade goill! SP ser jeg på som en liten addon man til nød kan prøve hvis nettet er nede. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Da bør du si til lommeboka de at den bør hoste opp kronene for dette spillet :grin: for multiplayer delen er jo helt konge syntes jeg (håper det kommer flere maps snart..) og jeg syntes singelplayer delen også er grise bra, men jeg er enig at det med å redde den ***** professoren er et dritt oppdrag han flyr forran fiendene og det ser ut som han VIL dø slik at du feiler med oppdraget grrrr! Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 bra multiplayer? folk som tar ifra deg bilene og tanksene du kjøper, folk som er i basen med sniperrifle og venter til en eller en annen "noob" som vil se litt eller angripe prøver seg, forsvaret som ser dumt på alle som prøver og angripe osv. spilte litt på internett på en nesten full server og det var kjedelige greier. spilte 1v1 på lan med forsvar og uten forsvar - etter ca 40 sec spilt kjørte vi forbi hverandre på midten i hver vår apc og sprengte hverandres base i filler... jeg ville ikke kjøpt spillet for en tier om jeg ikke kunne solgt det for mere. Lenke til kommentar
K3nn7 Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 nei fysj, spar pengene til et bedre spill, definitivt ikke verdt det... spill heller UT evt CS osv Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Quote: On 2002-04-03 22:50, El_PoLLa skrev:jeg ville ikke kjøpt spillet for en tier om jeg ikke kunne solgt det for mere. Men Starcraft derimot.... Det er forresten lenge siden jeg er blitt frastjålet biler/tankser i MP Renegade. Skjedde endel i begynnelsen, men det er ganske sjeldent nå... Det å spille 1vs1 er heller ingen stor oppplevelse, men kan også være morro. Som sagt kan det værae morro dersom du kjøper spillet og joiner klanen. Da er du sikker på å spille med folk du "kjenner" og spillet blir enda mer GØY! For all del, spillet er et godt kjøp. Tror det er mulig å få kjøpt det for 400 kroner noen steder (ellers 450) så det er ikke av de dyreste med tanke på hvor nytt det er. Og tenk så kult det blir når du snart kan kjøpe helikoptere og bare cruise over slagmarken og bombe tankser og infanteri.... Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 I demoen er det mange n00bs som stjeler kjøretøy og mye annet tull. I helversionen er folk mye proffere, kjøper sine egne kjøretøy og spiller mer på lag. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Kenny000: hva med antiluft folkene, antiluft baseforsvaret, antiluft tanksene, antiluft båtene antiluft flyene da? jeg har spilt demo og hele spillet mye, og jeg synes det var elendig... jeg holder meg til litt eldre men kongespill som cs og sc. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå