genser Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) http://www.mobileburn.com/review.jsp?Id=711&source=HOMETOP Som topic sier er dette en oppfølger til 6610 med få endringer. Den har fått CIF kamera (samme som f.eks. T630, 7250i, V200 osv) og xHTML browser. Ellers er den tre gram tyngre og oppgitt til å være 1ccm større. Den kommer kvartal 2, 2004. Altså, dette kvartalet. edit: Den har også fått komplett mms-støtte. Endret 19. april 2004 av arehei Lenke til kommentar
molna Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Ikke værst? Jeg synes det er litt tåpelig å relansere en gammel modell, legge til kamera og noen andre detaljer... Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Ikke værst? Jeg synes det er litt tåpelig å relansere en gammel modell, legge til kamera og noen andre detaljer... m2. Spesielt når den er så stygg. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Tror ikke dette er så dumt jeg. 6610 er faktisk en lekker liten sak samtidig som den er solid. Når den nå blir oppgradert så kan det godt være at den blir ettertraktet igjen. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 ... Dette er jo tåpelig! Hvorfor? Kan ikke folk heller kjøpe seg en 7250(i), de er jo på "normal" pris nå... Nei nå begynner Nokia å rote! Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 For meg så er dette den største grunnen til at nokia taper markedsandeler. De er teknologisk underlegne andre mobilprodusenter! Å sende ut en oppdatert utgave av en så gammel telefon gir jo absolutt ingen mening! Spesielt når oppgraderingene er såpass komisk små. Hvor lenge har Nokia kjørt 128x128 pix skjermer nå? 2 år? Iallefall ALTFOR lenge! Nokia er overprisa, dårlig kvalitet, og er teknologisk underlegne. Grunnen til at de fortsatt selger er fordi de fleste som ikke har inngående kjennskap til mobiltelefoner tror at enhver telefon med et Nokia klistremerke er kvalitet som varer og varer.. Hadde de visst hvor feil de tar =p Lenke til kommentar
docbilbo Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 dette skurret litt for meg og.. men jeg vil jo tippe de får en solid tilhenger skare av denne nye modellen.. perfekt for de som liksom ikke trenger noe mer.. men noe nyhet å rope hurra for? tja. vet nå ikke det. tobben Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 De kunnet vel ha tatt seg tid til å putte inn et skikkelig kamera(VGA) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå