Main Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Er det noen som har NGT linje med ownersbuy avtale? Lurer på hvilke priser de har klart å hoste opp? Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg har ikke bestillt enda selv, men vurderer sterkt, i og med at dette er geniale tilbud, men det betinger selvfølgelig et "medlemskap" i OwB... "Den laveste hastigheten (BRAVO 1100/384) som koster kr 398,- gis det ikke rabatt på, men sammenlignet med Telenor (ADSL Pluss) får du 10% høyere hastighet ned og 300% mer hastighet ut. I tillegg sparer kr 612,- pr år på månedsleien. CHARLIE (1600/512) koster kr 478,- pr mnd. Telenor leverer ikke denne hastighet til private, men for 11% høyere måndesleie enn Telenor (ADSL Pluss) får du 60% høyere hastighet ned og 100% høyere hastighet ut. DELTA (2200/640) koster kr 548,- pr. mnd. For samme månedsleie som Telenor (ADSL Ekstra) får du 10% høyere hastighet ned og 150% høyere hastighet ut. DELTA (3000/640) koster kr 698,- pr måned og er det beste tilbudet når det gjelder pris/ytelse. Telenor tilbyr ikke denne hastigheten, men du får 150% høyere hastighet ned, og 150% høyere hastighet opp enn Telenors raskeste linje. " Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg har ikke bestillt enda selv, men vurderer sterkt, i og med at dette er geniale tilbud, men det betinger selvfølgelig et "medlemskap" i OwB... "Den laveste hastigheten (BRAVO 1100/384) som koster kr 398,- gis det ikke rabatt på, men sammenlignet med Telenor (ADSL Pluss) får du 10% høyere hastighet ned og 300% mer hastighet ut. I tillegg sparer kr 612,- pr år på månedsleien. CHARLIE (1600/512) koster kr 478,- pr mnd. Telenor leverer ikke denne hastighet til private, men for 11% høyere måndesleie enn Telenor (ADSL Pluss) får du 60% høyere hastighet ned og 100% høyere hastighet ut. DELTA (2200/640) koster kr 548,- pr. mnd. For samme månedsleie som Telenor (ADSL Ekstra) får du 10% høyere hastighet ned og 150% høyere hastighet ut. DELTA (3000/640) koster kr 698,- pr måned og er det beste tilbudet når det gjelder pris/ytelse. Telenor tilbyr ikke denne hastigheten, men du får 150% høyere hastighet ned, og 150% høyere hastighet opp enn Telenors raskeste linje. " Ikke ille.. Men du kan jo også bli student ved UIB og få delta til 398 pr mnd ved binding i 2 år Lenke til kommentar
eught Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Ikke ille.. Men du kan jo også bli student ved UIB og få delta til 398 pr mnd ved binding i 2 år ...noe jeg ikke vil anbefale. Hadde den avtalen i nesten to år, holdt på å krepere mot slutten. Deler IP-adresse med alle andre som har samme avtale, og man får ikke tilgang til routeren. I tillegg kan man ha maks 5 maskiner tilkoblet samtidig. Litt off topic, men jeg følte at jeg måtte dele min erfaring med evt. andre som vurderer den avtalen. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Ikke ille.. Men du kan jo også bli student ved UIB og få delta til 398 pr mnd ved binding i 2 år ...noe jeg ikke vil anbefale. Hadde den avtalen i nesten to år, holdt på å krepere mot slutten. Deler IP-adresse med alle andre som har samme avtale, og man får ikke tilgang til routeren. I tillegg kan man ha maks 5 maskiner tilkoblet samtidig. Litt off topic, men jeg følte at jeg måtte dele min erfaring med evt. andre som vurderer den avtalen. Ah.. såpass ja Kanskje best å ligge unna da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå