prisbevist Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Fornøyd med mitt Combitel Inverse med rette De billigste mobilabonnementene Til dere med Netcom Young Talk og Djuice. Bytt da vel... Her er det penger å spare Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 De fleste med djuice og youngtalk har det fordi de fikk en telefon med 1500 i avslag. De ringer ikke for så mye i løpet av et år, og derfor tjener de på å bruke et slikt abo med bindingstid. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Når abo. mitt skulle videreføres regnet jeg ut hva som hadde blitt billigst til sammen, med telefon og det forbruket jeg har ( har young talk men kjøper alltid mer ringetid) og da ble det billigst med young talk... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Streng tatt er det vel Teletopia som er prisvinneren i testen då! Men ser ein større på det enn kva dagbladet gjer. så kan me sette opp dette regnestykket: Combitel: Netcom YoungTalk: Pris abo og ringetid pr år 1713 2400* Pris på telefon: T630 2789** 1590** ---------------------------------------------------------- Total pris i løpet av eit år 4502,- 3990,- Oj ved kjøp av telefon i tillegg til aboet kommer faktisk NC Y.T bedre ut med over 500,- pr år. Selfølgeleg forutsetter dette at ein skifter telefon kvar år, men viss ein gjer ca det kommer ein ganske godt ut. mvh JanEirik * sansynligvis penger igjen på konto sidan minimumsbeløpet står oppført ** Billigaste pris frå amobils prisguide Endret 20. april 2004 av Jankee Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Bare legger til at t630 koster så vidt jeg veit 1599,- på elkjøp carl berner i oslo..i følge en annen post her på forumet. Så det bilr enda billigere Lenke til kommentar
prisbevist Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Hvert sitt valg.... For noen passer det sikkert å binde mot en ny telefon... Jeg er ihverfall meget fornøyd PS: De som sender MOBIL til 1965 får 100 gratis sms ved bestilling. Så det på en reklame på kino i påsken... (gratistjeneste) Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Slettet Endret 21. april 2004 av Jankee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå