Gå til innhold

Hiatchi 400GB Hardisk Hos PSData

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var en eller to serier med ibm deskstar hdd'r som det var veldig mye feil på. Ingen problemer før og etter disse seriene. Veldig rart at de beholdt navnet etter at de hadde fikset holdbarheten til diskene sine igjen.

Tror den ene serien med konstruksjonsfeil var deskstar 75gxp (15-75gb disker), husker ikke hva den andre serien het...

Har selv en 20gb ibm disk som har holdt i... eh.. la meg se... 4 år nå? *glemsk* det var serien før deathstar ;)

Lenke til kommentar
Ulempen er at disken ikke inneholder noen ny teknologi, de har bare slengt på to plater til, så den har totalt fem plater. Det igjen betyr høyere strømforbruk, høyere temperatur og høyere støynivå.

De har faktisk gjort andre forandringer enn å bare slenge på to plater til (se testen jeg linket til)

Endret av Spaz
Lenke til kommentar

Har aldri hatt deathstar-disk, men har hatt tre IBM TravelStar (elns) disker for bærbare, som jeg praktisk talt ikke har hatt annet enn problemer med. Hjelpsomheten fra IBM ang disse problemene har også vært minimal. F.eks: Jeg tok kontakt med IBM for å få fatt i et low-level formaterings-verktøy til den ene disken, og ble henvist til en bestemt URL som pekte til et verktøy. Da jeg hadde lastet det ned og fikk startet det, fikk jeg melding om at jeg ikke fikk kjøre programmet fordi det var beregnet på Hitachi-disker. Jeg sendte beskjed om dette til IBM og har aldri hørt noe mer fra dem. Jeg fikk etter fire måneder diskløs venting ny disk på garantien, men også den viste seg å være defekt. Aldri mer IBM for meg, takk!

Endret av Aetius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...