PumpAction Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 400GB disk hos psdata La merke til denne hos psdata i dag, ser ut som om større hardisker endelig kommer i salg Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 synd det er deskstar... (jeg har iallfall dårlig erfaring med det) eller er det flere enn IBM som bruker deskstar betegnelsen ? Lenke til kommentar
JenkaRiPS Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Diablito2k skrev: synd det er deskstar... (jeg har iallfall dårlig erfaring med det) eller er det flere enn IBM som bruker deskstar betegnelsen ? Hitachi har kjøpt opp IBM's diskproduksjon. Derfor deres disker nå heter Deskstar (eller deathstar som mange kaller dem ) -- Tommy Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Ah, S-ATA 7200 RPM Og den er faktisk billigere pr GB enn 250 GB-versjonen! Hvordan er holdbarheten på disse diskene egentlig? Den har vel tatt seg opp etter de begredelige IBM-dagene? Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 En kamerat har en DeathStar SATA som har fungert problemfritt siden han kjøpte den i fjor sommer. Jeg kan ikke uttale meg om hvordan den vil være om et år, men det ser lovende ut. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg har også en gammel 60 GB DeathStar som fortsatt fungerer, men det sier jo lite om den generelle holdbarheten på de nye diskene. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 400 GB er jo en god en del med lagringskapasitet som kan komme mange til nytte. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 har to av de såkalte deathstar diskene jeg, to 80 gigs. de har holdt nå i over et år, og funker like bra. og jeg har ikke vist dem noe mer varsomhet enn andre deler. faktisk skulle jeg tro at de diskene mine er de siste som kommer til å dø i pcen min. men jeg kan ta feil... *sjekke diskene* Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Jeg har en 120GB S-ATA Deskstar. Funker greit den. Har ikke hatt den så fryktelig lenge, men om den evt. ryker, har man jo alltid garantien Rolig er denne disken, i allefall! Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Hiatchi diskene har det da aldri vært noe galt med, det er lenge siden Deskstar produktene var "dødsfeller". Har faktisk plass til 1 sata disk til... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 bugbear skrev: Har faktisk plass til 1 sata disk til... Har ikke plass til noen sataer jeg Må vel kjøpe nytt hovedkort snart Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Rikky skrev: bugbear skrev: Har faktisk plass til 1 sata disk til... Har ikke plass til noen sataer jeg Må vel kjøpe nytt hovedkort snart eller bare ett S-ata kotroller kort Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Rikky skrev: bugbear skrev: Har faktisk plass til 1 sata disk til... Har ikke plass til noen sataer jeg Må vel kjøpe nytt hovedkort snart haha.. ja.. vi er skikkelig oldschool **viser gangsigns** Jeg drømmer om Abit NF7 V2.0 eller Asus Deluxe "etelleranett"... 400 GB er mye det ja... var jo omtrent samme pris pr. GB som 200 GB harddisker... ikke dårlig.. ihvertfall ikke i starten... bugbear skrev: eller bare ett S-ata kotroller kort De er jo nesten like dyre som nytt hovedkort jo (satt på spissen)... Endret 20. april 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
Endre Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 I maskinen jeg bruker nå er det en 10GB Deskstar som surrer og går fint enda (ikke så fort, men ). Har ikke vært noe tull med den på snart 3 år. Men denne er vel fra tiden IBM-disker hadde rykte på seg for å ha topp kvalitet, om jeg ikke husker feil. Jeg må si det ikke hadde vært så dumt med en 400GB HD eller tre. Lenke til kommentar
monstar Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 vist du leser under nyheter står d at terrabyte diskene kommer.... Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Fett! Var faktisk ikke så dyrt. Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 jeg kjøpte en deskstar 20gb av naboen som jeg skulle ha windows på.. og da jeg skulle boote windows (home) så loadet den 13ganger KUN med windows på (tror den dør i den nermeste tiden om jeg tar den i bruk igjen..(200gben fra WD derimot loadet 1gang (med ordet loade mener jeg at den stripen i begynnelsen går fra venstre til høyre...home=grønn pro=blå) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 bugbear skrev: eller bare ett S-ata kotroller kort Vel, PCI S-ATA kontrollere er temmelig dyre, og jeg skal sannsynligvis ha nytt hovedkort snart uansett... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 monstar skrev: vist du leser under nyheter står d at terrabyte diskene kommer.... får håpe den også er 7200rpm da. Og at den ikke koster over 5000kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå