KristianF Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Heisann.. Skjermen til søstera mi sin PC nekter å skru seg på under oppstarten, og ikke når PC'en er startet eller noe.. Skjermen starter kanskje 1 av 100 forsøk på å få den på.. På min PC må jeg restarte 2-3 ganger før skjermen kommer på.. Hva kan problemet oppstå av ? Hvordan kan jeg fixe det ? Håper på et positivt svar snarest mulig Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Er ikke alltid mulig å gi positive svar tilbake Høres ut som en kontakt feil.. Vrikk på kablene og se om alle pinnene er på plass (og rette) på hver sin side av kabelen (gitt at du har to sider på kabelen).. Virker ikke det, kan du jo alltids åpne skjermen å se der.. Men pass på fingrene! Og har du lcd, do not enter! Lenke til kommentar
Tørpærn Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Sjekk skjermkortet og driverne (hvis problemet er at du ikke får bilde) Lyser skjermen? Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 lyset på skjermen holder seg oransje.. vi testa skjermen på pappa's bærbare, og da funka den 100%.... det lille av/på (grønn/oransje/av) lyset på skjermen vil ikke bli grønt.. holder seg oransje.. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Jeg testa å settte i et gammelt geforce 2 kort og da funka det fint.. helt til for noen dager siden.. nå vil ikke skjermen på igjen.. Jeg vet dette er en gammel post, men jeg må få den i orden.. dere vet hvor fælt det er uten pc Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 fortsatt ingen med svar ? som sagt så fyrer ikke skjermen opp når PC'en starter.. har testa med annen skjermkort, men det funka kun i noen dager.. har også testa skjermen på pappas bærbare, og der funka den fint.. så jeg kommer meg ikke i bios/windows eller noe for skjermen vil ikke på! Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 kan prøve og ta ut strøm kabelen på pc en, og så ta på hoved kortet ut batteriet og sette det på plass igjen og prøve og starte og se da om det blir noe. Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 da er det bare en ting og si hoved kortet er kaputt. ps glemte og se om du hadde prøvd en annen skjerm på kortet. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 har ikke prøvd en annen skjerm .. men sikker på at hovedkortet er ødelagt da.. når jeg testa et annet skjermkort, så funka det i ca. 3-4 dager, så ble det "black" igjen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå