TheFisher Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Noen steder i internett-sider får jeg på denne meldinger, eks denne Feilmeldingen lyder slik i eget vindu: --------------------------------------------- Det har oppstått en kjørefasefeil. Vil du feilsøke? Linje:78 Feil: Forventet et objekt (trykk) Ja - Nei --------------------------------------------- Er det feil hos meg eller feil på siden? Evt noe jeg kan gjøre hvis feil hos meg? Lenke til kommentar
jocke Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Når du er i et Internet Explorer-vindu; Verktøy -> Alternativer for Internett -> Avansert -> Bruk standard -> "OK" Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Når du er i et Internet Explorer-vindu;Verktøy -> Alternativer for Internett -> Avansert -> Bruk standard -> "OK" Å? Trodde det var Tools - Internet Options - Advanced of kryss av for disable scriptdebugging eller tilsvarende med norsk IE vil jo da være Verktøy - Alternativer for Internett og avansert eller lignende tenker jeg... Mulig begge gjør nytten da.. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Når du er i et Internet Explorer-vindu;Verktøy -> Alternativer for Internett -> Avansert -> Bruk standard -> "OK" Å? Trodde det var Tools - Internet Options - Advanced of kryss av for disable scriptdebugging eller tilsvarende med norsk IE vil jo da være Verktøy - Alternativer for Internett og avansert eller lignende tenker jeg... Mulig begge gjør nytten da.. Ved å trykke "Bruk Standard" fjernes blant annet denne funksjonen som du nevner Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Når du er i et Internet Explorer-vindu;Verktøy -> Alternativer for Internett -> Avansert -> Bruk standard -> "OK" Å? Trodde det var Tools - Internet Options - Advanced of kryss av for disable scriptdebugging eller tilsvarende med norsk IE vil jo da være Verktøy - Alternativer for Internett og avansert eller lignende tenker jeg... Mulig begge gjør nytten da.. Ved å trykke "Bruk Standard" fjernes blant annet denne funksjonen som du nevner Akkurat.. Jaja.. da har man fått med seg noe nytt i dag og Lenke til kommentar
bytes Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Tja... veldig nytt er det vel ikke. Ser ca 1 tråd om dette annenhver dag her. Uten å være uforskammet vil jeg kanskje oppfordre til å bruke søkefunksjonen på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå