#HH_Xypher Skrevet 19. april 2004 Rapporter Del Skrevet 19. april 2004 Har lyst til å ha et LAN i sommerferien en eller annen gang, men trenger noen flere folk som har lyst til å være med på det... Hadde tenkt å ha det i jessheim. Trenger vel egentlig alt mulig til LAN-et, men trenger først og fremst et crew.. Så lurte på om noen er villige til å joine crew-et? I så fall, kontakt meg på Pm eller [email protected]. Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 19. april 2004 Rapporter Del Skrevet 19. april 2004 Og hvor i landet er Jessheim? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. april 2004 Rapporter Del Skrevet 19. april 2004 Er det ikke ved Gardermoen, tro? Lenke til kommentar
#HH_Xypher Skrevet 19. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. april 2004 Ikke så langt unna Gardermoen nei... Lenke til kommentar
pcpro Skrevet 19. april 2004 Rapporter Del Skrevet 19. april 2004 (endret) hvordan har du tenkt og arranger lane? blir det internett? hvor mange regner du med at kommer? Endret 19. april 2004 av pcpro Lenke til kommentar
#HH_Xypher Skrevet 19. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. april 2004 Jeg vet ikke, tenker på crew-et først, så internett osv... Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 20. april 2004 Rapporter Del Skrevet 20. april 2004 Jeg vet ikke, tenker på crew-et først, så internett osv... Skal ikke se bortifra at jeg kanskje melder interessen da Hvis jeg er ønsket vel og merke, hehe. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 23. april 2004 Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Meld deg inn på lansiden.no, der kan du søke om crewmedlemmer.. det er en veldig bra side for deg som arrangerer LAN. Jeg skulle gjerne ha joina crew'et ditt jeg.. men JESSHEIM!!! ... neh.. neida blir litt langt bare Endret 23. april 2004 av dimdal Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 23. april 2004 Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Jeg kan joine med komplette crew jeg da, om det er nødvendig.. Mer om oss, og guider til hvordan man skal arrangere finner man på LanGuiden Blir ikke fullstendig oppdatert før neste uke da... Siden den nettopp er kommet på plass. Endret 23. april 2004 av Techpoint Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 23. april 2004 Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 Gardemoen er ikke så langt unna Tønsberg, kan joine jeg, men du bør nok samle sammen en admin-gjeng fra nærområdet for å planlegge. Ta heller å join Techpoint og meg på #languiden på QuakeNet, eller kom med spørsmål i forumet på languiden.net, så kan vi evt. komme med litt arrangør-hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå