Muteki Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Når jeg cloker min 2,8Ghz P4 så klikker det hvis jeg skal kjøre CPU hot eller 3DMark! Skal jeg stille på Voltagen? Bruker default 1,5V eller no! Har et Abit IC7-MAX3 hovedkort! Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 ja, men still volten et hakk etter et hak, helst ikke høyere enn 1,7... Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Jeg laster end den nyeste versjoen av BIOS til IC7-MAX3, så kan jeg teste da! Hvis ikke så kanskje jeg setter den til 1,55! Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Hvordan veit jeg at jeg ikke har noen autoexec.bat eller config.sys som kjører nå? Står det når jeg skal update BIOS så står det at ingen av det bat eller sys filer som må kjøre! Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hvordan veit jeg at jeg ikke har noen autoexec.bat eller config.sys som kjører nå?Står det når jeg skal update BIOS så står det at ingen av det bat eller sys filer som må kjøre! Du lager en oppstartsdiskett uten autoexec.bat og config.sys og booter fra den Merkelig at Abit ikke har program for å flashe BIOS fra windows Forresten, vet du hva "cloke" betyr? Ihvertfall ingenting som har med overklokking å gjøre Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Abit Flash Menu er for å oppdatere BIOS fra windows, bruker dette selv til mitt Abit IC7-G. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Tusen Takk White_Tiger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå