Sheel Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Spiller også på BFV Oslo, ganske bra server, uten bymaps! Kan du gi IPen? Gir deg den når jeg kommer hjem fra skolen Edit: Navn: Battlefield Oslo BFV IP: 194.234.125.130 Port: 15568 Endret 4. mai 2004 av Artex Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Battlefield.no, rattus norvegicus som Dead Man Walking Lenke til kommentar
Englebarn Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) BF.NO serverne er svake og derfor ofte plaget med en uutholdelig lagg. Dere er alle velkommne til å spille på GiS' server. Kraftig sak uten problemer med lag. Bare å søke på "GiS" ingame eller i ASE. Serveren er som oftest oppe, med unntak av når vi spiller kamp, da den brukes som offisiell kamp server. Edit; Serveren har ikke statisk IP adresse. Endret 20. mai 2004 av Englebarn Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Gløym det. Endret 23. mai 2004 av Zernick Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Det som er problemet med BF.no's servere er at de får veldig ofte sinnsyk lagg. Denne laggen kan vare i fra 10 sekunder til 5 minutter. Det er også helt random den kommer. Ellers så spiller jeg kun på bf.no's servere, alle tre. Har nå spilt mye på de serverne uten lag problemer. Kan jo hende problemet ligger hos deg? MazeKing Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 BF.no #1, #2 og #3 gi meg ip adressa! På www.battlefield.no finner du oppdaterte lister med ip og porter på servere. Ligger faktisk oversikt over mange servere i andre land der også. Eller bør du gå til www.udpsoft.com/ase og laste ned ALL SEEING EYE! Det er den BESTE gamebrowseren for å finne server på nettet! MazeKing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå