Shifty Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Nå har det seg sånn at etter en stund på en server, så kommer det connection warning osv.. når jeg går inn på Multiplay - Internet for å sette connection på DSL blir den resetta til ISDN når jeg går inn på en server.. så jeg lurte på om noen har hatt lignende problem? Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Nå har det seg sånn at etter en stund på en server, så kommer det connection warning osv.. når jeg går inn på Multiplay - Internet for å sette connection på DSL blir den resetta til ISDN når jeg går inn på en server.. så jeg lurte på om noen har hatt lignende problem? Du er sikker på at du saver de nye innstillingene altså? Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 hm, enable punkbuster blir sava, men ikke net connection greia Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Trådstarter: Neste gang du poster om BF: V gjør det i BF: V-forumet, er du grei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå