Gå til innhold

Ownersbuy!


Anbefalte innlegg

Nå kan vi bare glemme Chess, Combitel osv.

 

Har dere sjekket ut reklamen her på amobil.no? Jeg har lenge hatt lyst på en Simens SX1 og sjekket derfor ut anonsen her på amobil.no av ren nyskjerrighet. 1575,- var veldig billig så jeg var skeptisk. Jeg sjekket ut abonnementet som jeg måtte binde meg til i to år for å få mobilen til den opgitte prisen. Ownersbuy Business: Ingen innmelingsavgift, 120kr i måneden, 67 øre per min uansett hvem du ringer til i norge, 57øre per sms og ringer du til andre med Ownersbuy abonnement betaler en kun 37 øre per min.

 

Til og med oppstarts prisen er lavere enn det andre mobilabonnementer oppererer med.

 

Har forstått det slik at abonnementet er mye likt på Netcom Bedriftsabonnement. En må betale 150,- i året for å være medlem i Ownersbuy. Deretter kan en bestille abonnement eller ny telefon med abonnement.

 

Jeg har ikke funnet noen hake med dette, anbefaler alle å ta en kikk, her er det penger å spare!

 

www.ownersbuy.no

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært med i Ownersbuy en stund, og har bare hatt positive erfaringer. Nå ringer jeg ikke nok til at jeg gidder å bytte abonnement (liker muligheten til å få en subsidiert telefon i dann og vann), men Nextgentel-tilbudet er greit å ha.

 

I løpet av et par måneder er årsavgiften betalt, og det er en god del andre tilbud å benytte seg av. Skulle man allerede ha bredbånd fra NGT, er det bare til å maile dem med en kode, så trekker får man snill-pris på neste faktura.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...