Gå til innhold

Noen spørsmål om Opera

Josh!

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt å bruke Opera (7.23) istendenfor IExplorer, pågrunn av mange anbefalinger. Men jeg har litt problemer. Spørsmål:

1. Går det ann å gjøre sånn at når jeg starter Opera så får jeg spørsmål om oppringning?

2. Noen ganger henger Opera seg opp å jeg må vente en del sekunder (ca. 10-30)

før jeg kan klikke på noe eller skrive noe igjen. Alle andre programmer fungere mens Opera er hengt seg opp.(Nå hengte den seg opp igjen, har hengt seg opp 3-4 ganger iløpet av tiden jeg har skrevet hittil)Kan jeg gjøre noe med det?(nå hengte den seg opp igjen)

3. Lister(snarveier jeg lager selv, paneler kanskje de het), går det ann å gjøre sånn at når jeg trykker på den snarveien så åpnes (nå hengte den seg opp igjen) den siden i nytt vindu, istedenfor at den åpnes i bare en smal stripe til venstre?

På forhånd takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Går det ann å gjøre sånn at når jeg starter Opera så får jeg spørsmål om oppringning?

Ja, skal funke det. Men det er kanskje litt avhenging av OS. Prøv å skrive "o dialup" i adressefeltet. Da bør du etterkvar få opp denne sida.

før jeg kan klikke på noe eller skrive noe igjen. Alle andre programmer fungere mens Opera er hengt seg opp.(Nå hengte den seg opp igjen, har hengt seg opp 3-4 ganger iløpet av tiden jeg har skrevet hittil)Kan jeg gjøre noe med det?(nå hengte den seg opp igjen)

Veit ikkje, den burde iallfall ikkje gjere det. Eg har ikkje opplevd det.

3. Lister(snarveier jeg lager selv, paneler kanskje de het), går det ann å gjøre sånn at når jeg trykker på den snarveien så åpnes (nå hengte den seg opp igjen) den siden i nytt vindu, istedenfor at den åpnes i bare en smal stripe til venstre?

Ja, men ikkje frå panelet. Den ligg blant bokmerkene og. For å legge til den sida du er på no, trykk Ctrl-T. Det fins eit eige bokmerke panel med alle bokmerka dine. Bokmerke kan og plasserast på personal bar, slik at eit klikk er nok for å opne i nytt vindauge.

Lenke til kommentar

Ja, skal funke det. Men det er kanskje litt avhenging av OS. Prøv å skrive "o dialup" i adressefeltet. Da bør du etterkvar få opp denne sida.

Prøvde det, men fikk det ikke til å virke. Jeg har Norsk Windows og det der var beskrevet på engelsk så det var vanskelig å finne det jeg leita etter.

Endret av MP3-JTH
Lenke til kommentar

Hvis du har for mye lagret i cachen kan opera henge til tider. Tøm cachen og sett den ned til maks 20 eller 50 mb :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...