DC++_? Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Finnes det et orginalt eller uorginalt deksel til P800. Tenker på den fargen som var med i bond filmen for eks. Leste et sted at SE skulle begynne å selge det dekselet. Men alle butikker jeg har vært innom sier at de ikke har hørt noe. Noen som vet? Lenke til kommentar
tomgunnar Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 de selger deksler på qxl,og er du heldig så finner du kanskje det gråe dekselet der Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Fant ikke noe på qxl fant flere utenlanske internett sider. De selger hver del for 25euro er vel 4 deler jeg trenger + moms + frakt blir det ganske dyrt... Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Lurer på om jeg skal bestille dette settet http://www.gsmphonesource.com/products/cus...3&cat=27&page=1 men det er jo ikke bare bare å montere det. Noen som vet om jeg kan gå til et SE service senter å få de til å bytte det uten å miste garantien? Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Lurer på om jeg skal bestille dette settet http://www.gsmphonesource.com/products/cus...3&cat=27&page=1 men det er jo ikke bare bare å montere det. Noen som vet om jeg kan gå til et SE service senter å få de til å bytte det uten å miste garantien? Det skal være mulig å bytte dekslene selv. Vet om mange som har gjort det. At du mister garantien er vel ganske mulig ja, men det er jeg usikker på. Ihvertfall, om du bestemmer deg for å bytte deksel selv kan du nok få mye hjelp eller veiledning på irc-kanalen i min signatur. Der er det folk som har gjort det før. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 P800 deksler De er jo fra en fyr på E-bay men jeg tror noen fra esato hadde kjøpt fra ham og sa at han ikke var ute etter å lure folk. Så du kan jo prøve den hviss du har lyst Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Vet du om SE har laget andre deksler eller er det "hjemmelaget" Tenker da på kvaliteten. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Vet du om SE har laget andre deksler eller er det "hjemmelaget" Tenker da på kvaliteten. Tror faktsik kvaliteten på dekslene er veldig bra, dømt etter bildene Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Stress å skifte dekselet da! Dumt å ødelegge ting og miste forsikringen.. Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Det var derfor jeg lurte på om jeg kunne levere den inn et sted Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Det var derfor jeg lurte på om jeg kunne levere den inn et sted Ja hvis du spør fint så kan de nok gjøre det på et service senter Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Stress å skifte dekselet da! Dumt å ødelegge ting og miste forsikringen.. forskjell på forsikring og garanti Lenke til kommentar
tomgunnar Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 akkurat nå ligger det et originalt p800 deksel på qxl til salgs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå