kongekrabben Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 I gode gamle dagar spelte eg eit manager spel i frå 93 trur eg. (gigs var ivertfall 21) Du valgte menyer med tastetrykk 1-9. Med gode gamle DOS farger, heilt raude og kvite skjermer. Mista spelet pga ein formatering for lenge siden. Begynte og tenke på det no for ikkje lenge siden. Håpte ein av dåke hadde det liggande.... Hadde vore kjekt og spelt det etter gammalt. Lenke til kommentar
Gigant Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 min pappa spiller manger lma2004 jeg synes det suger! Lenke til kommentar
kongekrabben Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 min pappa spiller manger lma2004 jeg synes det suger! Kva er det for noke??? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Århunderets bumping her nå... Er det noen som har dette fantastiske spillet??? Er det mest fantastiske fotballspillet som er blitt laget noen gang Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Frå 1993, då er det sikkert fullt mulig det er abandonware. Alstå du kan laste det ned lovlig. Seies det ihvertfall. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Men hvor?? Finner det ingen steder... Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Ser ikkje ut som den sida eg la ut er heilt lovlig Endret 1. juni 2005 av Kjet!l^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå