Gå til innhold

Trojaner som ikke vil vekk.

Anbefalte innlegg

Jeg har fått et trojan virus av noe slag. På mirc står det at jeg er infisert med et trojan virus...

Jeg har brukt "The cleaner", "ad-aware(i sikkermodus)", Spybot og Norton Antivirus.

Saken er at The cleaner ikke finner noen ting, ad-aware kan bare brukes i sikkermodus og det finner ingen trojanere.

Norton finner ingenting når jeg kjører system scan.

Det må være en slags prosess som gjør at ad-aware automatisk legges ned.

Jeg vet jeg hadde "My-search bar", men jeg har sletta den nå...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg hadde noe av det samme, kurerte min ved å starte i sikkerhetsmodus (med nettverk) og bruke en gratis online viruscan (www.mimer.no , der er en , men den funker bare i IE, ikke opera :( )

viruset jeg hadde køddet med antivirusprogrammene mine, så de verken fant noe, eller greide å søke igjenom hele maskinen, stoppet opp på en fil, og der ble det i en times tid.

Lenke til kommentar

ok, takk for svar. Jeg skal teste det med sikkermodus med nettverk senere i dag.

Jeg har forsøkt med trendmicro.housecall før, det har blitt fjernet men dukker opp igjen....Kanskje det med sikkermodus gjør susen!

Hvis ikke prøver jeg Pc-Cillin...

Det som gjorde at jeg ikke kom inn på adaware var en trojaner, det het winlogon.exe...Det jeg gjorde var å installere "Anti Virus&Trojan", det fjernet det.

Uansett takk for hjelpen, endelig er det borte! :thumbup:

Endret av fflex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...