bamsefar Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Heisann, Før jeg forklarer problemet så må jeg unnskylde om denne passer bedre i selve Far Cry kategorien, men dette handler jo om modifikasjoner og maps. Så over til selve problemet: Sitter her glad og fornøyd og mapper til FarCry. Editoren var jo rene lekeplassen og mulighetene er jo uendelige. Begynte på et litt mer seriøst map her om dagen, og har kommet et godt stykke. Vel, jeg satt ut noen ekstra busker og la opp et steinberg utti havet hvor jeg skal ha noen AI-båter som kommer kjørende etter en scriptet event som kommer senere. Tok så "Generate Surface Textures" og så endte hele mappet mitt opp som dette.. 167KB.. Noen som har noen anelse over hva som har skjedd her, og om det er noen måte å ordne dette uten å måtte starte på nytt. Kan eksportere heightmappet, layerene og lightning å begynne på nytt, men det er fortsatt flere timer med slit. Vil helst slippe det. Noen råd? Endret 19. april 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Vel, anbefaler å sende en mail til FarCry devs om dette! Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Har tenkt til det, men det løser ikke problemet mitt med en gang.. Huff, får lage en tråd på et av Far Cry mapping forumene.. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 What the, plutselig er det borte.. Håper det holder seg sånn.. Lenke til kommentar
Zyndrone Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Tipper det bare var noe feil med editoren eller gratikk korten som tok seg en liten en Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Var liksom litt rart, siden jeg har hatt det igjennom 3 dager, og utallige drivere, og rebooter. Har prøvd det meste, og nå plutselig er det borte. Skal ikke klage.. Vel da kan vi si at denne tråden er ferdig.. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Neeeeeeeeei, nå har det kommet tilbake igjen.. Seriøst skal kverke devs om de ikke forteller meg hva som forårsaker dette Greit dette er åpenbart noe som kommer og går, for nå er det borte igjen. Vi glemmer hele saken, også sender jeg en mail til devs og spør om hva pokker som skjer.. Endret 19. april 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
Zyndrone Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Vel du kan jo prøve å huske hva du gjorde før det skjedde. Siden det kom igjen kan det jo være noe som utløser det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå