F-r-e-d-r-i-k Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Thermaltake har fått fire nye kabbiser Noen Pluss: 2x120mm + 1x 90mm fans (endelig ordentlig hull til vifta i sidedøra) Bare 5kg uten PSU Noen Minus: Stygge lysende motorsykler på framdøra (men disse kan heldigvis skiftes) Dette toweret var veldig lett og lite, vurderer nesten å bytte in Xaser'n min Et lite bilde: Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg syntes det var stygt jeg, men smaken er som baken..... Lenke til kommentar
cmt Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Er det 2stk 120mm vifter både fremme og bak? Det vil jo gi _relativt_ god kjøling Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Syns TT bør gi noe nytt liv. Dette er for kjedelig! Ligner rett å slett på Xaser III med nytt vindu Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Er det 2stk 120mm vifter både fremme og bak? Det vil jo gi _relativt_ god kjøling En vifte foran, og en vifte bak. Helt ok, men det har compucase hatt en stund. Synes personlig ikke spesilet mye om denne serien av kabinettet, de virker bare rett og slett litt rotete med alt av tilbehøret som følger med. Men men, nå har da ikke jeg eid et slikt kabinett enda, så jeg skal holde kjeft Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Er det 2stk 120mm vifter både fremme og bak? Det vil jo gi _relativt_ god kjøling Det er én stk 120mm vifte både forran og bak, hvilket fortsatt kjøler meget bra med et akseptabelt støynivå (såfremt det er benyttet stille vifter, må vite). Edit: neste gang skal jeg trykke refreshknappen _før_ jeg poster. Endret 19. april 2004 av jephque Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Synst det var heller stygt det så rotete og uoversiktlig ut. og det verste var at det var ferdig modda Smaken er som baken den er ræva p.s rompa mi er nyvaska og god Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 liker ikke termaltake... Der er hva jeg synes, ferdig modda er liksom ikke helt min ting Lenke til kommentar
EDB Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Synes den er _nesten_ helt lik som den forige jeg.... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Haha, de motorsyklene var jo toppen av harryhet da ! Lenke til kommentar
HiddenDragon Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Liker ikke ferdigmodda kabinett... Lenke til kommentar
bambam Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 , hvem som setter motorsykler i fronten på et kabinett? Jeg hadde motorsykler på gardinet i barnehagen, men altså... Er ikke spesiellt fan av disse kabinettene, men det er nok folk som kjøper dem. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Thermaltake har fått fire nye kabbiser Noen Pluss: 2x120mm + 1x 90mm fans (endelig ordentlig hull til vifta i sidedøra) Bare 5kg uten PSU Noen Minus: Stygge lysende motorsykler på framdøra (men disse kan heldigvis skiftes) Dette toweret var veldig lett og lite, vurderer nesten å bytte in Xaser'n min Et lite bilde: Det er ikke noe annderledes fra dems nye modeller, fra dem gamle...Ikke store forbedringer..! Så min mening er at TT ikke har velykket, med den nye modellen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå