henrikb Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Lurte på om noen kunne gi meg noen tips til hva jeg skal gjøre! Min pc: 1.4 GHz, Geforce 3 64MB, 500MB RAM.... Colin 4 henger seg etter etpar minutter..skjer både i menyen og når jeg kjører (om jeg rekker det før det henger seg) Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Lurte på om noen kunne gi meg noen tips til hva jeg skal gjøre!Min pc: 1.4 GHz, Geforce 3 64MB, 500MB RAM.... Colin 4 henger seg etter etpar minutter..skjer både i menyen og når jeg kjører (om jeg rekker det før det henger seg) kanskje pc`en din er litt facka! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Sjekk om trojans og lignende kjører i bakgrunnen. Bruk Task Manager. Lenke til kommentar
henrikb Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Nei, er ikke dette som er problemet! Noen andre som har noen ideer? Går mindre enn 5 minutt hver gang, så henger det seg slik at jeg må starte maskinen på nytt.. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 kanskje pc`en din er litt facka! Og poenget med innlegget ditt var? ONTOPIC: Har du oppdatert drivere til chipset, lydkort og skjermkort? Hvor varm er prosessoren? Har du problemer i andre spill? Lenke til kommentar
henrikb Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Har oppdatert de tingene der ja! Klarte nå å spille i 20min før det hang seg og jeg måtte slå av pc'en Kjører på en av de laveste oppløsningene oxo... og demoen gikk helt fint i høyere oppløsning! Lenke til kommentar
maedox Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 http://community.codemasters.com/forum/for...php?forumid=173 Det er flere som har det problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå