angry_norwegian Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg skal begynne på spill og medieprogrammering på hihm, og skal anskaffe pc i den anledning. Etter MYE om og men har jeg resignert til å gå for et forslag jeg fikk her på forumet (takk til wotg): CPU P4 3,0Ghz HK Abit IC7-max RAM Corsair twinx 4000pro 2x512Mb HD Seagate barracuda 200Gb DVD Plextor PX-708A GFX Sapphire 9800pro Chieftech BX-03 (350W) +tastatur, mus og skjerm. Dette lander på ca. 13000-14000 på komplett.no Har jeg da ALT som trengs for å bygge pcn og komme igang, eller er det noe småplukk som f.eks. ledninger og div. jeg trenger? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Det skal følge med alt av kabler, skruer osv. Edit: Du har PM, forresten. Endret 19. april 2004 av Rikky Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Kjøling da???... Kjøp med et par kabinettvifter, tror ikke Chieftec sender med vifter til kabinett. Kjøp noen stille Papst - vifter 80 * 80 mm, ca 20 db (koster ca 300 kr for 2). Det er plass til 2 vifter bak. Du kan også kjøpe en til å plassere i fronten (under HD). Samme type. Da får du god nok kabinettkjøling. Ellers et bra oppsett o-haavard. Du klokker det greit opp til 3,4 med boxed cpu-kjøler, og da har du noe av det beste du kan ha i dag til film og rendering. Spilldesign er jo også mye 3d. Ellers følger alt med. Endret 19. april 2004 av Bolson Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 tror det følger med en vifte til det kabinettet. Og du vil ikke trenge mer en kabinett vifte hvis du ikke skal klokke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå