glennsjo Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg setter batteriet til lading. Der står det til den lyser rødt konstant, noe som skal bety at batteriet er full-ladet. Når jeg setter batteriet i kameraet viser det imidlertid "levetid" på det laveste nivået - hakket før det begynner å blinke for å signalisere at batteriet er tomt for strøm. Både kamera og batteri er bare et halvt år gammelt, så det kan da ikke være "utslitt" allerede...? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg setter batteriet til lading. Der står det til den lyser rødt konstant, noe som skal bety at batteriet er full-ladet. Når jeg setter batteriet i kameraet viser det imidlertid "levetid" på det laveste nivået - hakket før det begynner å blinke for å signalisere at batteriet er tomt for strøm. Både kamera og batteri er bare et halvt år gammelt, så det kan da ikke være "utslitt" allerede...? Prøvd ett annet batteri i kameraet? Batteriet blir nok feil lest av kameraet, møkkete kontakter? Prøv å rengjøre kontaktene på batteriet og i kameraet med en Q-tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå