Johnx Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hei! Hvilket prog bør jeg bruke når jeg spiller inn sanger på pcen, og skal brenne de ut å avspilles i en vanlig cd spiller? Mvh JK Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Nero er bra syns jeg, ellers kan du bruke Windows Media Player... Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Må bare få samlet dette for meg, er det et innspillingsprogram og brennepogram du er ute etter? Etter hvor du synger i en mic og en der du brenner datafiler inn på en cd/DVD? Lenke til kommentar
Luv Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Må bare få samlet dette for meg, er det et innspillingsprogram og brennepogram du er ute etter? Etter hvor du synger i en mic og en der du brenner datafiler inn på en cd/DVD? Hva? Fatta ca.0 av den setningen... Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Må bare få samlet dette for meg, er det et innspillingsprogram og brennepogram du er ute etter? Etter hvor du synger i en mic og en der du brenner datafiler inn på en cd/DVD? Tror han lurer på om han skal svare Cakewalk eller Nero... Jeg tipper det er Nero han er ute etter... Endret 19. april 2004 av RulleRimfrost Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Er litt forvirrende selv tydeligvis. Hvis det er brenneprogram så er det Nero. Endret 19. april 2004 av eiriksen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Dette er programvare sak. Flyttes til riktig kategori. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hei! Hvilket prog bør jeg bruke når jeg spiller inn sanger på pcen, og skal brenne de ut å avspilles i en vanlig cd spiller? Mvh JK Skal du lage dine egne sanger? Er det snakk om å kopiere CD'er inn på PC'en for deretter å brenne et utvalg ut på nye CD'er anbefaler jeg MusicMatch som du finner her: http://www.musicmatch.com Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Jeg skal lage sangen selv ja, trenger innspillingsprog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå