TeSp Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Veldig glad i interfaces, du eller? Joa, interfaces kan bli pent det. De boksene i bakgrunnen er veldig distraherende. Ble litt rot. Fin, kreativ tanke, men det får ikke topscore herifra. Menyen ble merkelig med "Contact" skrevet vertikalt. Det kan være en nødløsning, men prøvd å forminske størrelsen littegrann? Når man har så lite plass å skrive på som du har her, må du seriøst velge en _mye_ mindre størrelse på fonta. Tror ikke du vil få særlig mye igjen for en slik side. Du vil raskt irritere deg på hvor lite praktisk det vil bli. Men med litt fiffige mouseovers og noen kule effekter kunne dette scoret høyt! Stå på! EDIT: Sikker på at dette er debut? Jeg mener de boksene i bakgrunnen strammer opp den ikke fult så stramme elipseformen. Så jeg mener at jeg må ha noe stramt og fint i formen som en kontrast til det ovale. Ja menyen er helt på jordet. Må tenke på menyen.. Jeg trenger ikke en hjemme side egentlig. Jeg bare hadde lyst til å prøve å lage en internett side, som skal se litt fancy ut. Ja dette er første internett side jeg har skisset på, så ja dette blir debuten min. Har redigert endel bilder med photoshop og illustrator men ikke noen side før nei. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Til å være debut så er dette meget sterkt. Kan bli en veldig stilig side dette. Ting som jeg mener burde forbedres/forandres. * Meny burde kanskje være symbolsk med f.eks mouseover tekst utenfor knappene. Må i hvertfall være skrevet på samme måte, ikke opp ned høyre venstre bortover * Innholdet, teksten, må trekkes lengre mot venstre, og selvfølgelig ikke overlappe selve elipsen. * Dette burde du prøve å lage i flash, med noen stilige effekter. Blir vanskelig å få til i html/css på en god måte. Och, du sier du ikke trenger en web side. Det gjør da de alle færreste Men det er jo artig å ha en. Lenke til kommentar
DreieR Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 lol!!!!! du kunne ikke skrevet det mer bög om du prøvde steven. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 lol!!!!! du kunne ikke skrevet det mer bög om du prøvde steven. Det er mulig det var en kjempe morsom internt kommentar. Men til opplysning så er det veldig usaklig og ganske uninteresant for gjennomsnittsbrukeren. Lenke til kommentar
DreieR Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 skrev du det for å få opp postcounten eller? ettersom du var smart nok til å skjønne at det var en intern kommentar, kunne du vel latt være å bry deg i det hele tatt? jeg synes det er ganske uinteressant at du synes det er uinteressant for å si det sånn. Svaret er til TeSp, og ikke deg din fiskegrateng! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) skrev du det for å få opp postcounten eller? ettersom du var smart nok til å skjønne at det var en intern kommentar, kunne du vel latt være å bry deg i det hele tatt? jeg synes det er ganske uinteressant at du synes det er uinteressant for å si det sånn. Svaret er til TeSp, og ikke deg din fiskegrateng! Var vel ikke du som skrev det for postcounten 'a? Jeg vil ikke ha diskusjon, men nå var det du som starta mølja, DreieR. DreieR hadde problemet, Findus hadde problemstillingen. Vi hadde ikke hørt om PM vel, DreieR? Jeg mener de boksene i bakgrunnen strammer opp den ikke fult så stramme elipseformen. Så jeg mener at jeg må ha noe stramt og fint i formen som en kontrast til det ovale. Jajo. Nå må jeg si du ble litt for avansert for meg. Du har vel en mening om det selv, ja. Du er sjefen! Endret 20. april 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Jeg mener de boksene i bakgrunnen strammer opp den ikke fult så stramme elipseformen. Så jeg mener at jeg må ha noe stramt og fint i formen som en kontrast til det ovale. Jajo. Nå må jeg si du ble litt for avansert for meg. Du har vel en mening om det selv, ja. Du er sjefen! Vel tror ikke han vet selv hva han snakker om, han går tegning og der lærer man å si ting som det om det man lager så læreren nikker og sier "ja..skjønner.." Eller hva steven Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Ay! Dette var en artig sak! Synes du har laget en stilig liten side, første gang sa du? Imponerende! Liker godt fasong og funksjonalitet, samt farger. Synes kanskje du bør droppe firkantene bak, da de bryter på en litt ekkel måte med den smoothe, runde fasongen du har ifra før av. Den store teksten er vel allerede nevnt. Du bør også tenke på å fikse "jaggies'ene" (hakkene) nederst påhovedinterfacen. Teksten på knappene er jeg litt usikker på, kanskje symboler hadde gjort seg bedre enn den rare tekstløsningen? Stå på! Endret 20. april 2004 av HalTan Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Lattis! Prowl og Dreier... Prowl ja jeg vet hva utrykkene betyr og jeg mener faktisk at de "firkantene" strammer opp den ikke så stramme og tøffe elipseformen. Dette burde du også vite siden du (prowl) går i klassen min liksom.. Joa vi lærer mye sprøtt... Jeg skal prøve å få tid en ny oppdatering på den kommende side. Ja det er første gangen jeg har laget en internett side, men jeg har heller ikke laget den enda da.. Men første gangen jeg har satt opp hvordan det skal se ut også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå