TeSp Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Se her nå har jeg laget en skisse til den første hjemmesiden min. Hva syntes dere? Syntes dere jeg burde ha litt mer elementer på siden eller holder det? Jeg har ikke brukt golive eller dreamweaver men har lastet ned dreamweaver sin triel version så jeg håper jeg får det til.. Siden Endret 19. april 2004 av TeSp Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 "The image “http://www.home.no/tesp/Homepage/hjemmeside123.jpg” cannot be displayed, because it contains errors." Kunne du lagt ut bildet på nytt? Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Hmm ja her er den: http://www.home.no/tesp/Homepage/hjemmeside123.jpg Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 (endret) http://www.home.no/tesp/Homepage/hjemmeside123.jpg Nå da... Den fungerer her hjemme! Endret 19. april 2004 av TeSp Lenke til kommentar
uranus Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Funker hos meg... jeg syntes den så fin ut, men skriften var en hake for stor syntes jeg da... Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 hvorfor fungerer den ikke, det må være noe feil med home.no serveren eller noe.. Men sjekk om denne fungerer da.. http://www.home.no/tesp/Homepage/hjemmeside789.jpg Lenke til kommentar
bernini Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Det var forsåvidt en orginal side.. Bra tenkt.. Likevel likte jeg den ikke noe særlig, vet ikke hva det er, fikk litt sånn ikke-vellykket-ps-tutorial look over seg. Dessuten synes jeg alt virket litt skjevt og påklattet. Tror også du vil få litt problemer med å kode dette hvis det er din første hjemmeside. Tror jeg ville gått for noe mer tradisjonellt. Edit: Funker her som dere ser EditII: Mye skrivefeil Endret 19. april 2004 av gordito Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Hvordan har du klart å lage 3 bilder (sjekket alle i roten) som ikke funker. Hmm... (Med andre ord, funker ikke her heller) Edit: Jippi, post nummer 200. Endret 19. april 2004 av Findus Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Fikk den opp i Opera, men ikke IE. Den var egentlig ganske stilig. Som uranus sier, litt for stor tekst, dessuten har du tekst med aa på, noe som ikke gir et riktig inntrykk såfremt du faktisk skal ha teksten i bildeformat. Menyknappene til venstre bør du finne en annen vri på, iallefall med tanke på tekst/retning. Mulig skille knappene ut litt bedre med litt rødnyanser i bakgrunnen på dem. Ikke helt sikker jeg. Dessuten er det mange av formene som er veldig jaggete, dette bør du så absolutt få fikset. (Jagging = hakkete kanter). Ellers var den kreativ og stilig, men kanskje plassen blir litt for liten. Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Fikk den opp i Opera, men ikke IE. Den var egentlig ganske stilig. Som uranus sier, litt for stor tekst, dessuten har du tekst med aa på, noe som ikke gir et riktig inntrykk såfremt du faktisk skal ha teksten i bildeformat. Menyknappene til venstre bør du finne en annen vri på, iallefall med tanke på tekst/retning. Mulig skille knappene ut litt bedre med litt rødnyanser i bakgrunnen på dem. Ikke helt sikker jeg. Dessuten er det mange av formene som er veldig jaggete, dette bør du så absolutt få fikset. (Jagging = hakkete kanter). Ellers var den kreativ og stilig, men kanskje plassen blir litt for liten. Til Polecat: Urlen som fungerer er http://www.home.no/tesp/Homepage/Hjemmesideting678.gif Skriften var bare noe jeg lagde for å få det til å gi dere et intrykk på hvordan det skal bli.. Knappene, ja jeg vet jeg må fikse noe på de, men jeg vet ikke helt hva. Jeg vet ikke helt hvor mange knapper jeg skal ha, må ha Me, Contact, Pictures, og??? Jeg skal fikse på de jaggete kantene.. Skal ikke ha veldig mye på siden det er mest bare for å ha en side liksom., bare å ha gjort det liksom. Jegg lurer litt på ja hvordan jeg skal få alt til, men det er del 2 av dette prosjektet. Når jeg har fikset på siden skal jeg legge ut den på ny. Til Findus: Det er bare å dra tre bilder over det. Til uranus: Teksten ble kanskje litt stor men dette var bare for å vise dere hvordan det ca skal se ut. gordito: javel, du sier det minner deg om en photoshop toturial? Hvilken? Er det fordi jeg har lekt med gradient tool osv for å få en 3d-look? Liker du flash sider? Jeg er glad det er MIN internett side jeg da. Men takk for rosen! Endret 19. april 2004 av TeSp Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Får den ikke opp i IE eller FireFox.. Lenke til kommentar
bernini Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 gordito: javel, du sier det minner deg om en photoshop toturial? Hvilken? Er det fordi jeg har lekt med gradient tool osv for å få en 3d-look? Liker du flash sider?Jeg er glad det er MIN internett side jeg da. Men takk for rosen! Ja, jeg liker flashsider. Fine de. Er det flash side du skal lage? Jeg sa at gradienten virket som en ikke velykket tutorial. Sa ikke at du hadde brukt det, og om du hadde det så er vel ikke det en negativ ting. Det er jo nydelig at du har greid å lage det selv. Synes det var en original og kreativ ide med litt dårlig utførelse. Du må ikke bli sinna selv om jeg kommer med litt kritikk, det er min mening, du trenger ikke å bry deg hvis du ikke er enig. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Nei, ikke jeg heller. Finner ikke siden Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 http://www.home.no/tesp/Homepage/Hjemmesideting678.gif eller bare http://www.home.no/tesp/Homepage/ Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) *slettet* Endret 19. april 2004 av Prowl Lenke til kommentar
magikern Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 formmessig liker jeg det, men klarte ikke fargene helt, skal se om jeg med tiden kommer på endringsforslag, men som sagt er det bare fargene som ødelegger... Lenke til kommentar
insider Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 bra for å være din første hjemmeside synes jeg da Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Veldig glad i interfaces, du eller? Joa, interfaces kan bli pent det. De boksene i bakgrunnen er veldig distraherende. Ble litt rot. Fin, kreativ tanke, men det får ikke topscore herifra. Menyen ble merkelig med "Contact" skrevet vertikalt. Det kan være en nødløsning, men prøvd å forminske størrelsen littegrann? Når man har så lite plass å skrive på som du har her, må du seriøst velge en _mye_ mindre størrelse på fonta. Tror ikke du vil få særlig mye igjen for en slik side. Du vil raskt irritere deg på hvor lite praktisk det vil bli. Men med litt fiffige mouseovers og noen kule effekter kunne dette scoret høyt! Stå på! EDIT: Sikker på at dette er debut? Endret 19. april 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå