Gå til innhold

Hvordan ser dette ut?

Anbefalte innlegg

Se her nå har jeg laget en skisse til den første hjemmesiden min.

Hva syntes dere? Syntes dere jeg burde ha litt mer elementer på siden eller holder det?

Jeg har ikke brukt golive eller dreamweaver men har lastet ned dreamweaver sin triel version så jeg håper jeg får det til..

Siden

Endret av TeSp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var forsåvidt en orginal side.. Bra tenkt.. Likevel likte jeg den ikke noe særlig, vet ikke hva det er, fikk litt sånn ikke-vellykket-ps-tutorial look over seg. Dessuten synes jeg alt virket litt skjevt og påklattet. Tror også du vil få litt problemer med å kode dette hvis det er din første hjemmeside. Tror jeg ville gått for noe mer tradisjonellt.

Edit: Funker her som dere ser

EditII: Mye skrivefeil

Endret av gordito
Lenke til kommentar

Fikk den opp i Opera, men ikke IE.

Den var egentlig ganske stilig. :yes:

Som uranus sier, litt for stor tekst, dessuten har du tekst med aa på, noe som ikke gir et riktig inntrykk såfremt du faktisk skal ha teksten i bildeformat.

Menyknappene til venstre bør du finne en annen vri på, iallefall med tanke på tekst/retning. Mulig skille knappene ut litt bedre med litt rødnyanser i bakgrunnen på dem. Ikke helt sikker jeg. :shrug:

Dessuten er det mange av formene som er veldig jaggete, dette bør du så absolutt få fikset. (Jagging = hakkete kanter).

Ellers var den kreativ og stilig, men kanskje plassen blir litt for liten.

Lenke til kommentar
Fikk den opp i Opera, men ikke IE.

Den var egentlig ganske stilig. :yes:

Som uranus sier, litt for stor tekst, dessuten har du tekst med aa på, noe som ikke gir et riktig inntrykk såfremt du faktisk skal ha teksten i bildeformat.

Menyknappene til venstre bør du finne en annen vri på, iallefall med tanke på tekst/retning. Mulig skille knappene ut litt bedre med litt rødnyanser i bakgrunnen på dem. Ikke helt sikker jeg. :shrug:

Dessuten er det mange av formene som er veldig jaggete, dette bør du så absolutt få fikset. (Jagging = hakkete kanter).

Ellers var den kreativ og stilig, men kanskje plassen blir litt for liten.

Til Polecat: Urlen som fungerer er http://www.home.no/tesp/Homepage/Hjemmesideting678.gif

Skriften var bare noe jeg lagde for å få det til å gi dere et intrykk på hvordan det skal bli..

Knappene, ja jeg vet jeg må fikse noe på de, men jeg vet ikke helt hva. Jeg vet ikke helt hvor mange knapper jeg skal ha, må ha Me, Contact, Pictures, og???

Jeg skal fikse på de jaggete kantene..

Skal ikke ha veldig mye på siden det er mest bare for å ha en side liksom., bare å ha gjort det liksom.

Jegg lurer litt på ja hvordan jeg skal få alt til, men det er del 2 av dette prosjektet. :D

Når jeg har fikset på siden skal jeg legge ut den på ny.

Til Findus: Det er bare å dra tre bilder over det.

Til uranus: Teksten ble kanskje litt stor men dette var bare for å vise dere hvordan det ca skal se ut.

gordito: javel, du sier det minner deg om en photoshop toturial? Hvilken? Er det fordi jeg har lekt med gradient tool osv for å få en 3d-look? Liker du flash sider?

Jeg er glad det er MIN internett side jeg da. Men takk for rosen!

Endret av TeSp
Lenke til kommentar
gordito: javel, du sier det minner deg om en photoshop toturial? Hvilken? Er det fordi jeg har lekt med gradient tool osv for å få en 3d-look? Liker du flash sider?

Jeg er glad det er MIN internett side jeg da. Men takk for rosen!

Ja, jeg liker flashsider. Fine de.

Er det flash side du skal lage?

Jeg sa at gradienten virket som en ikke velykket tutorial. Sa ikke at du hadde brukt det, og om du hadde det så er vel ikke det en negativ ting. Det er jo nydelig at du har greid å lage det selv. Synes det var en original og kreativ ide med litt dårlig utførelse. Du må ikke bli sinna selv om jeg kommer med litt kritikk, det er min mening, du trenger ikke å bry deg hvis du ikke er enig.

Lenke til kommentar

Veldig glad i interfaces, du eller? :p

Joa, interfaces kan bli pent det.

De boksene i bakgrunnen er veldig distraherende. Ble litt rot. Fin, kreativ tanke,

men det får ikke topscore herifra. :) Menyen ble merkelig med "Contact" skrevet

vertikalt. Det kan være en nødløsning, men prøvd å forminske størrelsen littegrann?

Når man har så lite plass å skrive på som du har her,

må du seriøst velge en _mye_ mindre størrelse på fonta. ;)

Tror ikke du vil få særlig mye igjen for en slik side. Du vil raskt irritere deg på hvor lite

praktisk det vil bli. Men med litt fiffige mouseovers og noen kule effekter kunne dette

scoret høyt! :thumbup: Stå på!

EDIT: Sikker på at dette er debut? :p

Endret av Dunestar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...