arielfaaland Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hallo! Er litt lei av "hull" i tidskoden.... Derfor fant jeg det "geniale" programmet som gjør sånt at det ikke blir noe hull i tidskoden altså at den ikke begynner på 00:00:00:00 igjen.. Programmet heter TCDetective som jeg fant på avidskolen.no Men dette virker ikke! Det står at han har "Reference time" men når jeg spiller igjenom tapen en gang til så er det "hull" enda... Dette er igjalfall KJEMPE irriterende når du skal finne igjen gamle taper og ikke har noe tidskode hvor klippet ligger!! Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Men dette virker ikke! Det står at han har "Reference time" men når jeg spiller igjenom tapen en gang til så er det "hull" enda... Hvis det oppdages et brudd i tidskoden, så blir det logget. Så når programmet er ferdig med gjennomspolingen kan du se om det er noen tidskodeproblemer der. d.v.s at programmet detekterer brudd i tidskoden hver gang tapen sjekkes, men det reparerer ikke !!! Kjekt å kontollere tapen før redigering slik at ikke masse timers arbeid er bortkastet p.g.a brudd i tidskoden, men ikke til noe annet. Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 For noe elendige greier.. Er det noen programmer som du kan "reparere" hullene i tidskoden da? Hadde vært vannvittig greit og hatt!!! Lenke til kommentar
AtomSmurf Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 For og unngå tidskodebrudd, stripe tapene før du skyter. Dvs ta opp i tapens hele lengden med lenscap'n på. Dermed har du tidskode på hele tapen. Stig, Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 For noe teite greier..... Dette suger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå