joano Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg trenger et kabinett med god kjøling som jeg skal støydempe og sette inn viftestyring på. 4-6 vifter god plass helst et midi kabinett. Noen forslag? mail meg gjerne [email protected] Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Aero kabinettene til 3dfxcool.no kan ta 6-7 vifter. Lenke til kommentar
The Mice Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Støydempet Chiftec Fulltower 7 Vifter og ferdig støydempet Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Støydempet Chiftec Fulltower 7 Vifter og ferdig støydempet Det er ikke på lager samtidig som det er fulltower. Lenke til kommentar
Armitage Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Thermaltake Xaser III kommer med 7 vifter og viftestyring. det er modda, men veldig bra kabinett. selv om noen ikke liker utseendet på det... Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Thermaltake kabinettet er helt greit det... men hvis du vil gå for det, er det noen ting du bør vite: -viftene som følger med, lager ganske lite bråk, men til gjengjeld, flytter de po**er meg ikke noe luft heller! -viftestyringen som følger med, er mildt sagt LØEN! Den er av kvalitet som ikke engang gatebarn i brasil ville missunt deg! -blir fort rotete inne i kabinettet hvis du bruker de medfølgende viftene også... 4pin * 7 = masse rot! -og så er det vekten da... tror det er det tyngste alu.kab. på markedet, men det er ene og alene på grunn av den grisetunge frontdøren... men til gjengjeld... du får et dritkult kabinett. med mange løsninger som du sikkert ikke ville ha fått hvis du hadde gått for et annet et... Lenke til kommentar
-Ho1m- Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Gå for et lian li pc 60 da ! lian li is tha best! Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 4-6 vifter og støydempet? Skal du ha en server med ørten disker eller noe? 1-2 kabinettvifter holder til vanlig bruk. Flere vifter vil ikke nødvendigvis gi lavere temperaturer, og er ugunstig med tanke på støy. Jeg anbefaler ei 120 mm eller to 80 mm til uttrekk, og eventuelt ei ekstra til å kjøle harddisker og/eller vifteløst skjermkort. Lenke til kommentar
Peacock Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Antec p160 fra databutikken.com 1 stk 120mm vifte i front med luftfilter 1 stk 120mm vifte bak som suger ut det følger med en vifte, den er ganske stillegående hvis du har viftestyring:) som jeg har:) Har 25 grader i kabinettet når det er 22-23 grader i rommet.. men selfølgelig det kommer jo ann på hva slags hardware du har jeg har xp 2200 Lenke til kommentar
XiFF Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Lian Li kabinetter er tingen og PC60 er fet. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Peacock - er det dette du har?? synes det virket fett.. men vil se noen bilder først.. Legge ut noen bilder eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå