eskarls Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 If you want a game that’s provides countless hours of strategy, while bringing an impeccable assortment of twists and variables to keep you on your toes, then put on your thinking caps, because you are hooked for the long haul with Massive Assault. score 92/100!! Er verdt en titt spør du meg..... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Har vært med og betatestet det litt, og jeg må si at det virkelig ikke falt i smak for min del. Var litt for....spesielt for min del Lenke til kommentar
eskarls Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Call of duty til 200 kr er ikke så verst det heller.......GO PLAY.COM! Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 En kan fort bli lei den type spill. Personalig syntes det ble litt mye venting/tenking og planlegging.. Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Her er Gamer.nos omtale: http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=5122 Lenke til kommentar
eskarls Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Jeg bestillte begge..... Noen som har massive assault? Er det bra...... Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Jeg bestillte begge..... Noen som har massive assault? Er det bra...... Massive Assault er et helt greit spill, ikke noen revolusjon men verdt en hundrelapp i det minste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå