Åsmund Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Er det noen som vet en enkel måte å få tak i driver til et gammalt rockwell modem? hjemmesiden deres er usansynlig vanskelig å navigere i. Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Er det drivere til windows XP du ønsker? Hvis ja, så fungerer dette modemet med en av de medfølgende driverene til windows XP. Hvis du går inn å velger på listen over "generic" modem, så kan du velge den ene av Fujitsu modemene (Hvis jeg ikke husker feil navn). Dette modemet er basert på rockwell chipen og har fungeret på de maskinene jeg har satt opp med tilsvarende modemchip. _________________ Byggeren slapps.com [ Denne Melding var redigert av: byggeren på 2002-04-03 12:33 ] Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 http://www.driverguide.com finner mye rart der :smile: brukernavn: drivers Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 hrmf, skjedde noe rart. brukernav: drivers passord: all lykke til. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 3. april 2002 Forfatter Del Skrevet 3. april 2002 bnc har jeg ikke hørt om før. men det er første gangen jeg tar ibruk forum og jeg må si det er jæveli kjekt. jeg har funnet noen drivere som jeg skal prøve når jeg kommer hjem. takk for alle svar. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Jeg som husker feil. Skal være en leverandør siden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå