reeeeg Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hei! Jeg er ute etter best mulig pc for 6000kr, og den nettbutikken jeg får mest for penga fra er PCutstyr.no. Chieftec Dragon Miditower, AMD XP 2500+, TwinMos 512mb PC3200, Gainward GFFX5900, WD 80gb 8mb Cache 7200rpm, Thermaltake Volcano 11+ vifte, tastatur, mus, brenner og strømkabel. Til sammen ca. 5900,-. Tviler på at man finner bedre oppsett på noen annen nettbutikk til samme pris. Men det jeg lurer på da er om PCutstyr har bra service, leveringstid osv siden det ikke er en så veldig kjent nettbutikk? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
ojb Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Har kjøpt en hd der. Ikke noe problem. Grei leveringstid, men ikke noe bedre enn man burde kune vente. Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg bestilte mitt HK, cpu og rambrikke derifra, og jeg klager ikke! Fikk vel varene 2 eller 3 dager etter bestilling og alt fungerte (nesten) med en gang (Bare noen brukerfeil som gjorde at jeg hadde litt trøbbel ) Lenke til kommentar
CD Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Leveringstiden er det ikke noe å si på, kan ikke svare på service da mine varer fremdeles virker etter 3 år så noen service har jeg ikke hatt bruk for Lenke til kommentar
Amstel Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg bestillte nettopp en AMD64 derfa. De hadde ikke rammen inne så jeg fikk PC4000 Platinum til samme pris Men bestillingen har tatt ca 1 uke så jeg håper de får sendt den snart! Vi får se... Tidligere bestillinger har jeg ikke hatt noen problemer med... Så vi får se.... Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Du får nok varene dine, men jeg har dårlig erfaring med dem. Bestilte en gang et hovedkort og ram. Dagen etter fikk jeg mail om at jeg ikke kunne få ram'en til den prisen allikevel (selv om jeg hadde fått ordrebekreftelse) Greit nok sa jeg, men da får dere korrigere prisen på hovedkortet også (fordi det hadde faktisk sunket i pris i mellomtiden) Men neida, det gjorde de ikke. Det kaller jeg dårlig service. ....Hater dem fortsatt etter dette. Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Takk for svar! Men jeg tror kanskje PCutstyr er den billigste netshopen i norge? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Du kan jo alltid se innom Prisguiden her på hw.no for å finne billigst webshop til produktet du skal ha. Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Ja, men det er ikke bare ett produkt, det er mange komponenter. Dessuten er ikke Prisguiden fullstendig, den mangler flere produkter jeg kan tenke meg og den har ikke oppdatert at noen butikker har produkter som Prisguiden sier de ikke har. PCutstyr har alle produktene jeg vil ha til en kjempepris! Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Min erfaring er at de er ELENDIG på service, men grei på pris og leverings tid... så hvis du skal gjøre noe med du kjøper som gjør at grarantien ryker (som å skifte kjøler på grafikk kort/modde et kabinett) så går det sikkert greit å kjøpe derfra... Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Hehe, hadde ikke tenkt til å gjøre noe slikt, bare klokke CPU. Men de hadde visst en del problemer i begynnelsen, før det nye systemet var oppe. Har visst kommet seg nå? Lenke til kommentar
osmark Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Noe med den mest useriøse og elendige kundeservicen jeg noen gang har fått, har jeg fått hos PC-utstyr. Vi valgte å bestille fra Pc-utstyr pga. gunstige priser og at de hadde alle komponentene på lager. Men når bestillingen var gjort var det mye styr med ting de ikke hadde, varene ble aldri levert fordi de ikke hadde en komponent på lager, osv........ Tok veldig lang tid før vi endelig fikk kranglet oss til å få varene sendt..... Etter kun kort tid tok den ene HDen kveld. Ble returnert til Ps-utstyr for over en måned siden. Vente, vente, vente og atter vente. Ringte en stund før påske å etterlyste, ble lovt at det var sendt. Ringte rett før påske, ble lovt den tirsdag/onsdag etter påske. Ringte fredag ble lovt at duden skulle sjekke det opp og ringe tilbake, vente vente vente, så ringte jeg tilbake, atter en gang skulle kisen sjekke det opp, vente vente vente, så ringte jeg tilbake, men da var det stengt........ Så ringte jeg tilbake i dag og tok frem sintestemmen, da beklaget han det, var enig i at det var uholdbart av dem, og lovte å få disken avgårde i dag. Men om den kommer det vet bare vår herre......... Jeg anbefaler alle å ligge unna denne møkka-shopen Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Hm, vanskelig å holde seg unna med tanke på de gode prisene Etter det jeg har lest i webshopguiden er det nesten annenhver person som har hatt problemer med service hos PCutstyr. Kanskje jeg gambler og håper på at ingenting går i stykker, og hvis det går i stykker så håper jeg at jeg får god service. Får se hva jeg gjør. Lenke til kommentar
Selle Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg har bare gode erfaringer med pcutstyr.no. hele (ikke den en hdd en) pc en min er kjøpt der, pluss mp3 spilleren. Litt lang leveringstid, og litt lite info om produktene på siden, men ellers bra. De har omtrent det samme som komplett, bare til en lavere pris, så jeg brukte komplett til å finne info om produktene. Når skjermkortet tok kvelden (Gainward GeForce 4TI 4800SE), sendte jeg det det inn og fikk Gainward GeForce FX 5900 2.8NS tilbake, men det tokk litt tid. En kammerat sendte inn asus geforce 4 TI 4200 eller 4600 og fikk radeon 9600pro tilbake, men måtte vente leeenge Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Bestilte en ram-brikke fra PCUtstyr som ikke fungerte, jeg testet den på tre forskjellige hovedkort... Denne sendte jeg inn men fikk den i retur med et gebyr på 300 kr for testing av produkt som det ikke var feil på. Og gjett hva, ram-brikken jeg fikk fungerte helt fint Første og siste gang jeg bestilte hos de... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå