bjb Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Noen som vet om dette er noe bra kabinett? Er nokså dyrt, men ser tøft ut. Lenke til kommentar
PapstSkalle Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Noen som vet om dette er noe bra kabinett? Er nokså dyrt, men ser tøft ut. Jeg har et slikt et! Anbefales! Penger er ikke alt. Det er heller ikke tørste. Det er derimot image som er alt! Det er en billig pris for å føle seg kul i x antall år...(folk på besøk kommenterer på eget initiativ at det er stilig....tom. påståelige mac freaks...) Det føles solid og oser av kvalitet. Damene blir som gele i armene dine når de ser at du har dette kabinettet...og skulle det mot formodning ikke bli dame på deg selvom du har dette kabinettet, gjør det blå lyset ved luftinntaket at du alltid finner fram til skrivebordet selvom det er midt på natta og alle lyspærene dine er gått...for min del var det sjefeste at jeg bare kunne dra ut hovedkortet som en skuff når jeg skulle inn og fikle, men dette er muligens vanlig på nye kabinetter. Plass til plenty av harddisker, matcher CoolerMasters nye vannkjølesystem som muligens blir bra...og firewire utgangen på toppen blir gunstig med den audio boksen jeg pønsker på og plassere på toppen av dette kabinettet.. for overklokke freaks kan man sette en vifte istedet for USB/hodetelefon/etc modulen, men jeg foretrekker å plugge inn min framtidige kaffevarmer her istedet... If you wanna be the Master of Cool, you must buy the CoolerMaster. Lenke til kommentar
PapstSkalle Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 http://www.netconnection.no/lucys/ ...300kr billigere her enn det jeg betalte på komplett Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 link Har sett det live og det er like nice som det ser ut på web! Har du penger til det så kjøp!!! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 jepp, det er et veldig pent kabinett, men jeg ville kanskje gått for en lian li hvis jeg hadde hatt så masse penger... men jeg regner med at dette kabinettet holder en _HØY_ standard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå