Suppelars2k Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Huhei der ble posten til invictus borte. Endret 19. april 2004 av HalTan Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 slettet innlegget mitt da jeg absolutt ikke ønsker å bli involvet. jeg tror ikke jeg kan skrive noe i saken uten å bli beskyldt for å ta side, og for å være delaktig, derfor velger jeg å ikke skrive noe. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) oisann, der sto det svar *Slettet* Endret 19. april 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
knatten Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hmm.. okei. Trodde overskudet ble gjevnt fordelt, det er da også reklame på amotor, er det ikke? Uansett har det vært reklame der, og det står nå tomme reklameplasser. Hvem fikk i tilfelle de pengene? Det var ikke noe overskudd å fordele. Når det gjelder den reklameavtalen var den så vidt jeg forstår i størrelsesorden <1000,- kr. Dessuten ble visstnok aldri fakturaen sendt ut av han som da var ansvarlig for Amotor. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Dessuten ble visstnok aldri fakturaen sendt ut av han som da var ansvarlig for Amotor. Det er jo fin måte å drive på. Lenke til kommentar
knatten Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Det er jo fin måte å drive på. Ikke akkurat. Det er nok et eksempel på alle problemene som har vært med Amotor. Og som Martin sa, i fremtiden blir vi nok nødt til å passe bedre på nye søstersider. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Merkelig at det skjedde på akkurat den siden da, og ikke en av de ørten andre. Gamer.no har jo fått et skikkelig bra rykte på nett, det er en av de beste sidene på dette nettverket. Mulig det ble litt pes da amotor har lite med resten av nettverket å gjøre, rent fagmessig. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Mulig det ble litt pes da amotor har lite med resten av nettverket å gjøre, rent fagmessig. Tull.no Lenke til kommentar
knatten Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Merkelig at det skjedde på akkurat den siden da Hvorfor det? Det kunne vel like gjerne skje der som et annet sted. Men slike ting skjer vel lettest på nye sider der man ikke har innarbeidet gode rutiner og et godt samarbeidsmiljø. Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Jo mer jeg leser, jo mer overbevist blir jeg om at dette absolutt ikke burde løses på et forum. Interne saker bør forholdes interne. Litt synd dersom @motor legges ned, men at ledelsen er redd nettverket skal bli dratt med i et mulig dragsug, kan jeg skjønne. Det skal bli spennende og se hva som skjer fremover. Men jeg håper mest på at hw-ledelsen tar skikkelig tak i problemene, og sørger for stabilitet fremover. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hvis dere ikke klarer å holde styr på Siten så kan dere jo likse godt legge den ned .. denne hele saken har skadet Amotor mer enn dere aner Få hvis noen på forumet vil lese tester eller nyheter .. det siste jeg leste på amotor var nyhetene fra New zealand .. men nå er ikke Rally "avdelingen" der lenger .. huff Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 drkaos: er du ny på amotor eller liker du bare logoen? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Og amotor skal nå få tak i skyline osv? Høhø... 3 admins og en moderator leser tråden, hihi Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Og amotor skal nå få tak i skyline osv? Høhø... Du må gjerne holde deg saklig dersom du kan det. Jeg skriver for @motor innimellom, og har vært med siden starten. Har akkurat vært litt off-season (vinter!) men det blir mere til sommern. Dersom @motor forts blir driftet. @motor skal ikke skaffe Skyline, det har jeg. @motor skal ikke skaffe RX7, det har jeg. Dersom interessen var til stede var meningen å publisere en artikkel den første i hver mnd hele sommersesongen, og kanskje på vinterstid. Til info bare. Edit; For at ikke tråden skal handle om fremtidige artikler, bes interesserte ta dette opp på @motor-delen eller på pm til meg. Men ja, jeg har både rx7 mkIII og Skyline R32 GTR på hånden. Endret 19. april 2004 av drkaos Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hvor mange skyliner er det i Norge da? Hvilken av de skal du få tak i? Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Det er en god del skyliner i norge, men ikke på hvite skilter. Bare i Trondheim er det vel en 2-3, 2 R32, en R33 (tror jeg) Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg tydet det han skrev som at han allerede hadde en skyline og en RX7 ......@motor skal ikke skaffe Skyline, det har jeg. @motor skal ikke skaffe RX7, det har jeg...... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Nå er det vel 2 Stikk på vei inn i landet osgså (Via TP Racing) En R33 og en R32 .. begge GTR EDIT: Ned med Amotor! de senker nå kvaliteten på hele forumet! Endret 19. april 2004 av Kebab GUD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg