evensen Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Har hørt at spill som Quake 3 og Unreal Tournament går ann å kjøre i Linux. Hvordan gjør man det ? trenger man Wine for å kjøre de spillene ? Lenke til kommentar
dvj Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 En kjøper dem, trenger ikke wine, siden de er lagt for å kjøre i linux. (ikke kjøp windows versjonen av spillene) Lenke til kommentar
kattemat Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Du _kan_ kjøpe windowsversjonene. Så er det bare å laste ned de nødvendige filene fra produsentens hjemmesider. Demoer av divers UT versjoner for linux ligger fritt for nedlastning om du er interessert i å teste. Og, ja, spillene kjører native linux. En trenger ikke noen slags kompabilitetslag/emulator. Lenke til kommentar
evensen Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Har Quake 3, men har ikke funnet ut hvordan man spiller det på linux Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Quake kan du laste ned installasjonsprogram fra produsentens hjemmeside, og så kopierer du inn..... .pak-filer eller.no sånt fra CDen eller windowsversjonen.... om jeg ikke husker feil kan du kopiere inn osp ol. direkte fra en annen installasjon på windows og inn i den mappa q3 ble installert til. Lenge siden jeg har spilt Q3 i det hele tatt, men var bedre ytelse på linux enn på windows for meg.... Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Regner med at det er denne du er ute etter: http://www.3dgamers.com/dl/games/quake3are...-3.x86.run.html Lenke til kommentar
evensen Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 virker lovende i alle fall. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Et annet fett spill er Scorched 3D. JEg må bare huske å laste ned nyeste versjon på skolen i morgen ikke bare leke med tynnklienter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå