Phara0h Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Det kan vel ikke være meningen at kortet skal ha 60 grader på idle , mens under spilling når 100 grader(da slår pc'en seg av ) Noen andre som sliter med dette kortet ? Eller noen som ikke sliter med det ? Phara0h Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 hørttes høyt ut det ja. skal kunne ta på kjøleribba på kortet. har du sjekka kortet fysisk? måleren kan jo være feil.... Lenke til kommentar
TDK Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 måleren kan jo være feil.... Jeg tviler på at måleren er feil da pc'en slår seg av.... Kan være at kjøleren sitter løst... Lenke til kommentar
Phara0h Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Har en romtemp i kabinettet på 30 til 35 celsius. Har noen vifter der , hadde 7 stk i går , men orket ikke bråket mer .... tenkte jeg skulle kjøpe noe vannkjøling. Men , kansje dere vet det: Skal jeg kjøle minnet på kortet med vann også , eller holder det med luftkjøling på minnet ? phara0h Lenke til kommentar
konstabel Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 er vanelig at et Fx 5600 256mb er på 73 grader celsius når du surfer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå