stian123 Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Les denna linken og pass på!! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Dette er jo ikke akkurat nytt og det er ikke så veldig mange telefoner det angår(bryr ikke meg med P900 eller 6600, men hvis du sitter med en 7650 så er det ikke så kjekt, uansett er det bare til å ha en backup av telefonen) De kan jo bare stjele kontakter og bilder så det er ikke så veldig farlig Lenke til kommentar
Even. Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 det er vel ikke mange som går med bluethooten på 24/7 eller? Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hvilket program bruker man til dette??? Lenke til kommentar
Paranoid Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hvilket program bruker man til dette??? Det høres ut som du har lyst til å prøve? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Værsegod forsyn dere sier jeg..! Hvis noen vil vite når jeg har klippetime, at jeg må huske på å ta opp Will & Grace eller når det er spinning 90 på Spenst så snarf i vei. Endret 19. april 2004 av walter_melon Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Enig med walter_melon (enormt kul avatar forresten!). Hvilke mobiler kan "snarfes" og hvilke er "sikre"? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Enig med walter_melon (enormt kul avatar forresten!). Offtopic: Takk takk. Lenke til kommentar
Blu-tut Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Dette er jo ikke akkurat nytt og det er ikke så veldig mange telefoner det angår(bryr ikke meg med P900 eller 6600, men hvis du sitter med en 7650 så er det ikke så kjekt, uansett er det bare til å ha en backup av telefonen) De kan jo bare stjele kontakter og bilder så det er ikke så veldig farlig Stemmer ikke helt at man bare kan stjele kontakter og bilder. Det er også mulig å blandt annet legge inn uønsket kode som gjør mobilen ubrukelig. Jeg har ikke satt meg veldig godt inn i saken enda, men jeg liker det ikke jeg! les litt mer på Bluestumbler Og til deg gatebiler.tk, så finnes det bluetooth handsfree. Det vil si at man må ha på bluetooth'en... kanksje ikke 24/7 men... Lenke til kommentar
Habla Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Dette er jo ikke akkurat nytt og det er ikke så veldig mange telefoner det angår(bryr ikke meg med P900 eller 6600, men hvis du sitter med en 7650 så er det ikke så kjekt, uansett er det bare til å ha en backup av telefonen) De kan jo bare stjele kontakter og bilder så det er ikke så veldig farlig Stemmer ikke helt at man bare kan stjele kontakter og bilder. Det er også mulig å blandt annet legge inn uønsket kode som gjør mobilen ubrukelig. Jeg har ikke satt meg veldig godt inn i saken enda, men jeg liker det ikke jeg! les litt mer på Bluestumbler Og til deg gatebiler.tk, så finnes det bluetooth handsfree. Det vil si at man må ha på bluetooth'en... kanksje ikke 24/7 men... Det er farlig å leve... Sannsynligheten for at jeg blir slått ned av en innvandrer gjeng er større , føler jeg. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Enig med walter_melon (enormt kul avatar forresten!). Hvilke mobiler kan "snarfes" og hvilke er "sikre"? Mener at det kun er eldre ericsson modeller og nokia 7650 som hadde sikkeretshullet, så det er ikke så veldig farlig Lenke til kommentar
eirik_91 Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Hvilket program bruker man til dette??? Her har vi en som kan bli en "tyv"! Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 S55 har også et ånt hull, på den slipper du hvertfall å få godsjennelse når du overfører filer.. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Jeg har fort funnet ut at bluejacking ikke er lett på de nyere blutooth,når jeg er i byen søker jeg ofte etter bluetooth enheter og prøver og koble meg til dems mobil(med bluetooth),men ofte må man skrive inn passord eller så man personen godta.Har litt lyst til å prøve det,men har nå gitt opp håpet Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 det er vel ikke mange som går med bluethooten på 24/7 eller? Jeg gjør det!!! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Enig med walter_melon (enormt kul avatar forresten!). Hvilke mobiler kan "snarfes" og hvilke er "sikre"? Mener at det kun er eldre ericsson modeller og nokia 7650 som hadde sikkeretshullet, så det er ikke så veldig farlig hmm.. P800? Den er jo kanskje litt gammel.. Er jeg utenfor faresonen? Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 det er vel ikke mange som går med bluethooten på 24/7 eller? Jeg gjør det!!! Jeg også, men min grunn er kanskje heller litt "overfladisk", synes bare at det er kulere å ha den blå LEDen som blinker annenhvergang med den grønne... hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå